Gå til innhold

Er du ren?


knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dusjer hver dag når jeg står opp, våker ikke hvis jeg ikke får en dusj..blir helt utsatt hele dagen da...

 

dusjer også etter trening, så det blir vel 10 ganger i uka...

 

og jeg vasker hendene ofte...

 

hmm, lukte som godteributikk? hirr hirr...nice...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Hmm. De fleste som sier de dusjer minst en gang om dagen, trener dere eller? Personlig dusjer jeg annenhver dag, men vasker fjes, under armer, og i skrittet hver morgen (i den rekkefølgen). Jeg trener ikke og har vel ikke gjort det siden jeg gikk på turn i 7-års alderen, men når jeg blir svett går jeg i dusjen. Vaske hender er et must. Dette gjør jeg etter hver gang jeg har vært på do (selv om jeg "bare" har urinert) og sånn dann og vann. Har en tendens til å sitte å lukte på hendene mine. Lukter de ikke som de skal, blir det vask. Naturligvis, siden jeg for tiden arbeider på Lab, vasker jeg hendene mine titt og ofte i jobbsammenheng...

 

For spesielt interesserte kan det nevnes at jeg er en slik person som kombinerer barbering med dusjing, så etter jeg har vært i dusjen barberer jeg meg også.

 

En interessant ting er det at når jeg var 15 år så var det lett og se om noen dusjet sjelden, da man fort kunne se at håret deres var fett. Nå, ti år senere, er det ikke like lett, siden alle stapper voks og slikt i håret sitt. Selv har jeg bare hatt hårprodukter i håret mitt ca 2 ganger i hele mitt liv. En gang når jeg var 9 og en venninne skulle leke frisør, og en gang her i høst når jeg var og klippet meg, og slemme frisørdamen stappet voks i håret mitt før jeg fikk sagt noe fra eller til.

Lenke til kommentar

Slik som kebabgud sier kan det være farlig for huden å dusje for mye. Huden tørker ut av såpa så de som dusjer mye bør vurdere å bruke en skikkelig mild såpe eller på dagens andre dusj.

 

Selv pleier jeg å dusje før jeg går på jobb. Hendene er en selvfølge så det gidder jeg ikke å nevne engang. Jeg vasker håret hver gang jeg dusjer. Dusjer en gang til når jeg har vært på trening da eller om jeg har svetta veldig på jobb (blitt mye løping)

Lenke til kommentar

Dusjer rett etter trening (svømmer 2 timer i klorvann mandag-fredag), etter gymmen på skole og om morgenen i helgene, blir ca. 8 ganger i uken.

Vasker også hendene etter hvert eneste dobesøk (ikke uvanlig med noen små uhell vet dere :p ).

 

Får rett og slett ikke til å sove om kvelden hvis jeg ikke dusjer, jeg ligger bare der med en svett følelse pga fett hud.

Lenke til kommentar
Hmm. De fleste som sier de dusjer minst en gang om dagen, trener dere eller?

Trener 5-6 ganger i uken (5 ukedager), pluss gymtimene. Så det blir dusjing hver kveld, samt etter gymmen, og minst en gang i løpet av en helg, og hvis jeg føler meg skitten. Altså 5 + 1 + 1 + [0, 2] = [7, 9] ganger...

Lenke til kommentar

jeg får sjelden tid til og dusje om mårenen, men dusjer 3 ganger i uka uansett (2 gangergym) og ellers når jeg er svett/våt/skitten, får jeg ikke tid til og dusje vasker jeg håret i vasken uten sjampoo,

 

vasker ALLTID hendene etter toalettbesøk eller når jeg er skjeten på hendene. Har merket at det er noen som ikke gjør vasker seg etter dei har vert på dass. EKELT.

 

men slike ting som å ete mat som har lagt på et ikke så skjete golv og slik gkør ingenting

Endret av MagE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...