Gå til innhold

Er du ren?


knutby

Anbefalte innlegg

Dusj. Går surr i måndene her... Neida.

 

En gang vær morgen på hverdagene + etter treninger. Så har vi helgende, ofte den ene dagen uten en dusj. Spørs hva som skjer igrunn. Så det blir vel fort en 8 - 9 ganger i uka. Men jeg må ærlig innrømme at det ble ike mer en 2 dusjer under TG... men det er 2 ganger mer en det jeg kan si om har som satt på venstre siden min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vasker ikke håret hver dag, men annenhver. Dusjer hver kveld før jeg skal sove og dusjer også hvis jeg er på trening. I tillegg smører jeg meg inn med fuktighetskrem, renser ørene og fjerner navlelo :p så ja er ren :woot:

 

Et STORT minus er at jeg glemmer å vaske av sminken om kveldene. Også bruker jeg litt "rar" parfyme. (lukter vanilje&bringebær,mange synes det lukter godteributikk av meg :no: )

Endret av RaZorbLadeKisS
Lenke til kommentar

Dusjer hver dag, + 1 gang dagene vi har gym..

 

om sommeren dusjer jeg ikke så ofte. For da er jeg ute å bader i elva / sjøen hver dag (hvis det er bra vær).

 

Men har også ofte bada i regnet. Det er egentlig salig stilig =)

 

En gang bada vi i elva i 4-5 tida om natta midt på sommeren. Var sånn skikkelig nøkken stemning. Det lå damp som et teppe langs hele elva..

Lenke til kommentar

jeg er mokkat ...

grunnen til det er at jeg har jobbet med opppusing av huset + det er varmt som en Tai hore her ..

 

PS: liten advarsel til dere som dusjer 2 ganger dagen .. bruttern min gjorde det .. nå sliter han med utslett pga for mye dusjing ..

er ikke kødd .. legen hans sa det .. har et brev her hvor det står skrevet ned ..

å dusje i bare vann er selvsaht ikke farlig .. men såpe !

uansett hvor mye de skriver at de sparer huden osv .. så pass på

 

PS:_ dusjer ca 8 ganger i uka..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...