ATI TwEaKer Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Dusj. Går surr i måndene her... Neida. En gang vær morgen på hverdagene + etter treninger. Så har vi helgende, ofte den ene dagen uten en dusj. Spørs hva som skjer igrunn. Så det blir vel fort en 8 - 9 ganger i uka. Men jeg må ærlig innrømme at det ble ike mer en 2 dusjer under TG... men det er 2 ganger mer en det jeg kan si om har som satt på venstre siden min. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Jeg vasker ikke håret hver dag, men annenhver. Dusjer hver kveld før jeg skal sove og dusjer også hvis jeg er på trening. I tillegg smører jeg meg inn med fuktighetskrem, renser ørene og fjerner navlelo så ja er ren Et STORT minus er at jeg glemmer å vaske av sminken om kveldene. Også bruker jeg litt "rar" parfyme. (lukter vanilje&bringebær,mange synes det lukter godteributikk av meg ) Endret 18. april 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg er ren. Off topic: fysisk muligens... men er sjelen din ren? Nein herr überfuhrer. HalTan har verdens reneste sjel, og er aldri ond, og han generaliserer aldri, og han er åpen og liberal... Unntatt: Gotere Satanister Nerder Meg PS Og furries Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg dusjer 8 dager i uka,da er dusjing etter gymtimen på skolen tatt med. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 ...mange synes det lukter godteributikk av meg ) Høres digg ut! Mmmm Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) *bite litt på RaZorbLadeKisS* ... nam.. Endret 18. april 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg dusjer to-tre ganger i måneden. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Dusjer hver morgen og etter jeg har trent. Vasker vel hendene når de fleste andre gjør (eller burde gjøre) det. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Dusjer hver dag, + 1 gang dagene vi har gym.. om sommeren dusjer jeg ikke så ofte. For da er jeg ute å bader i elva / sjøen hver dag (hvis det er bra vær). Men har også ofte bada i regnet. Det er egentlig salig stilig =) En gang bada vi i elva i 4-5 tida om natta midt på sommeren. Var sånn skikkelig nøkken stemning. Det lå damp som et teppe langs hele elva.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Dusjer 1-2 ganger om dagen (som oftest en), vasker hendene et titalls ganger på jobb, og vasker alltid hendene etter å ha vært på do. Folk som ikke gjør det, er noe av det ekleste jeg vet. Urk! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Unntatt: Gotere Satanister Nerder Meg PS Og furries Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Merknad: HalTan har ikke noe imot satanister Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Også bruker jeg litt "rar" parfyme. (lukter vanilje&bringebær........ Ah, høres nammelig ut egentli, vanilje parfyme/hårgele er konge. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Dusjer rundt 6-7 ganger i uka.. Vasker hendene litt for ofte Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 En dusj til dagen gjør godt for magen ... Nei. Feil. En gang om dagen holder lenge. Vasking av hender etter toalettbesøk er en bra ting. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Dusjer minst annenhver dag, vasker hendene når jeg føler for det... litt annerledes på LAN da Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Dusjer hver dag + etter jobb... Vasker hendene ca 30 - 40 ganger på jobb... Lenke til kommentar
SoW Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 I`m clean... Trenger jeg si noe mer ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Er du ren? My hair is Ref: http://www.weebl.jolt.co.uk/germs.htm Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 jeg er mokkat ... grunnen til det er at jeg har jobbet med opppusing av huset + det er varmt som en Tai hore her .. PS: liten advarsel til dere som dusjer 2 ganger dagen .. bruttern min gjorde det .. nå sliter han med utslett pga for mye dusjing .. er ikke kødd .. legen hans sa det .. har et brev her hvor det står skrevet ned .. å dusje i bare vann er selvsaht ikke farlig .. men såpe ! uansett hvor mye de skriver at de sparer huden osv .. så pass på PS:_ dusjer ca 8 ganger i uka.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå