Syn-Sam Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg har very high machine specs på Far Cry, og det skulle bare mangle- men texture quality vil ikke over medium, tvinger jeg den opp, restarter maskina hele tiden. Noen somhar opplevd tilsvarende? Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 noe mer pc spec... P4 3.2GHz 800Mhz fsb, 1GB OCZ Dual channel DDR-400 RAM 2x120 GB S-ATA HDs Msi i865PE Neo2 PFISR Mobo. Audigy 2 Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg har opplevd det samme (har noenlunde tilsvarende maskinvare som deg), men da kun i demoene som kom ut før den ferdige versjonen. Har du oppdatert Far Cry og skjermkortdriverne dine til nyeste versjon (henholdsvis 1.1 og 4.4)? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg får hakking om jeg setter textures over Medium, dette skyldes mine 512 PC2700 RAM Derfor tviler jeg på at dette har med dkjermkortet å gjøre. Lenke til kommentar
Ola-Nor Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Sitter med sapphire 9800 P catalst 4.3 2X512 brikker ram (husker ikke merke) SB live 1024. og Enabled vpu recovery. Har aldri hatt det problemet. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Ville ha gamlet PSU. Overdrevet flertall av PSUer klarer ikke å oppfylle Watt stempelet som dem har. FarCry setter mitt system i slikt overdrive og varmer opp skjermkortet og hele kabinettet mer en noet annet spill. Spillet også tar over 350MB i RAM og bruke inn i mellom opp til 200MB av video minne. Reboot under xtremt load er typisk power supply problem. www.pcpowerandcooling.com hvis du vil ha ett "reelt" PSU. Made in USA i tilleg, ikke made in Sweatshop. Simon EDIT: Glemte å si at jeg kan "minimize" FarCry så ofte jeg vil uten problemer og uptime i dag er over 10 dager og jeg var å "minimize" ca. 5 ganger for 10 minutter for dette post da jeg var å sjekke console commandoer. Bruker Catalyst 4.4 og de er 100% stabile. Simon Endret 18. april 2004 av Templar Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 wow 10 dagers oppetid =) hva i allverden har dette med farcry å gjøre. uansett ville jeg som rådet i tråden her hintet til en oppdatering av drivere. Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Takk til Falcon som tok seg bryet med å kopiere over mine specs fra en annen kategori der jeg stilte det samme spørsmålet- Og takk for svar, folkens! Jeg har 360W, men mye stasj i maskinen. Kan vel tenkes at jeg hiver inn en ny når NV40 dukker opp... nVidia mener jammen at 480W er passe bra. Kanskje kortprodusentene legger ved en ny strømforsyning i pakka framfor spill... Jeg har patchet til 1.1 og bruker 4.4 Skal skru av vpu recovery og teste en gang til. Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Da er Far Cry testingen gjort. 4.4 driveren har samme problem. Patchen skal vel ikke ha så mye å si, tror ikke den adresserer problemet. Vel, jeg slo av vpu-recovery og nå er alt så meget bedre. Kjører i 1024x768 med alt på very high samt 4xFSAA og 8xAF. Går smertefritt nå. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå