Pug Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Jeg har lest en god del tester av Z-5300, og de virker veldig bra... Noen her på forumet som har prøvd dem? Erfaringer? Endret 18. april 2004 av Pug Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg har hatt settet siden det kom ut, og jeg anbefaler det på det sterkeste! Man får mye for pengene om man sammenligner det med creativesettene(kan bare sammenligne med de jeg har testet). Z-5300 har en fin(ikke for romlete) bass, samt gode satelitter. Man har det man trenger på fjernkontrollen som følger med(ledning). Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hm, husker at CFD sa at de var elendige... Og at han brukte angrefristen og byttet med en gang. Lenke til kommentar
nogard Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 folk husker ofte feil.... Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hm, husker at CFD sa at de var elendige...Og at han brukte angrefristen og byttet med en gang. HÆ?? Jeg har hørt på det meste av creative og logitech, og Z-5300 settet hevder seg svært bra. Det knuser iallefall(som jeg har testet): -Creative Inspire Digital 5500 5.1 -Creative Inspire T7700-7.1 -Logitech Z-640 5.1 SÅ skal du opp i samme eller bedre klasse må du ut med mer pæng! Jeg testet alle disse settene på butikk. Vil du betale mer må vurdere creative mega\giga-settene, eller eventuelt Logitech Z-680 5.1 som skal være best...men dyrest! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Hm, husker at CFD sa at de var elendige...Og at han brukte angrefristen og byttet med en gang. Her Skriver CFD hva han synes om høytalerne... Virker som om han skulle ha de til musikk. Jeg skal ha de til film (koble til DVD-spiller med innebygget dekoder). Finnes det flere evt. billigere alternativer som er omtrent like bra? Flere som har prøvd Z-5300? Endret 18. april 2004 av Pug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå