Locomotiv Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Har de det? Jeg bestilte Radeon 9800 PRO nå nettop, og nå står det Ordrestatus: Picking in progress/Mottatt Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Nå står det plutselig Packing completed: 2004-04-18T00:00:00 Tydeligvis må det være noen der? Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Hehe.... neppe, er nok bare bensinstasjoner som har åpent.. men hvis du bestiller så får de ordren i morgen.. Edit: rart, men ok, står det så jaok liksom Endret 18. april 2004 av bruker-45896 Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 de har visst oppe idag. jeg tuller ikke, men kom nettop på at da jeg snakka med kundeservicen dems for 3-4 dager siden skulle de være på jobb hele helga, de driver å setter opp det nye systemet. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) de har visst oppe idag. jeg tuller ikke, men kom nettop på at da jeg snakka medkundeservicen dems for 3-4 dager siden skulle de være på jobb hele helga, de driver å setter opp det nye systemet. Siden du vet dette eller det du sier, vet du noe om kundeservicen deres er åpen (neppe!)?? SKulle så gjerne få ordnet på en retur siden tidsmange.. Endret 18. april 2004 av k_drey Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Er relativt ofte at lagerarbeiderne jobber søndager også. Var i allefall det når jeg jobbet der. Mvh MajorP Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg fikk også bekreftelse på at min pakke ble pakket i dag. Dette er bra Komplett! Men posten har vel ikke åpent så jeg får den sikkert ikke tidligere alikevel... Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg har erfart at folk jobber der på søndager, men ikke lørager :O Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 hehe nei jeg tror nok ikke service telefonen er oppe idag jeg har bestilt for første gang "hjem på kvelden" så jeg regner med at jeg kanskje får pakka litt fortere enn med vanlig service pakke? hvordan er det egentlig hjem på kvelden fungerer, og går det fort? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ikke så utrolig det, de har jo hatt en del trøbbel i forbindelse med den omleggingen, så de kjører vel overtid for å komme i balanse. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Komplett.no har åpent hverdager fra 08-17 (salgsavdelingen) og 09-16 (support). Lageret jobber normalt fra 06.00 - 22.30 på hverdager, samt på dagtid lørdag og søndag. Unntaket er spesielle helligdager (eks. 1. juledag og 1. påskedag). Utover dette har mulighet til overtid når det er "trykk" og dette løses med økt bemanning eller at noen av skiftene (vi bruker 3 skift normalt) starter tidligere eller slutter senere. For de som er interesserte så er lageret vårt for tiden 100% i rute slik at lagervarer sendes ut kontinuerlig. Imidlertid er vi (som dere sikkert har lest) noe på etterskudd mtp returvarer slik at vi derfor kjører ekstra på her for å komme tilbake til måsetningen vår om maks. 3 virkedagers behandlingstid (før påske var vi på 1 dag). En utfordring som vi ofte ser er spørsmål om hvorfor varer ikke er sendt som ikke er på lager, vi oppfordrer derfor til å sjekke lagerstatus før bestilling for å unngå forsinkelser. Flere spørsmål om Komplett, spør i vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå