Gå til innhold

Tregt Office 2003

Catola

Anbefalte innlegg

Heisann.

Etter å ha installert Windows Office 2003, ble maskina mi treg som sirup. Alt gikk tregt. Til og med musebevegelsene.

Har 513Mb RAM og P4 1500. Er dette rett og slett for lite? Eller er det andre ting som kan være feil.

Har kjørt defragmentering, har testet harddiskene mine, har også kjørt windows update og lastet ned og installert nyeste SP og andre tillegg. Har gjort en nyinstallajon av Windows fra blank harddisk også, men like tregt. Spesielt Outlook.

Noen flere med samme intrykk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bruker du antivirusprogram, så kan det være det som gjør at ting går tregt. Norton Antivirus har egen "office-plugin". Den gjør at det kan gå tregt å åpne word og excel hvertfall.

Men hvis hele maskina er blitt treg etter at du installerte office 2003, så må det være noe annet. Går det tregt når du bruker internet explorer for eksempel også?

bertie

Lenke til kommentar

Vel, jeg bruker Norton Internet Security 2004. Men det virker som om det ikke har noe med saken å gjøre, siden det går tregt med alt annet også.

Problemene oppstår mest når et ressurs hungrig program jobber, og jeg skal kjøre multitasking samtidig. Musebevegelsene henger og det er helt ulevelig!

Ikke noe spesielt med IE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...