Athlon Power Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg satt her forleden og tenkte på hbvor tøft det hadde vært med xbox på PC-en. Slik som jeg har skjønt det er xbox kontrollene usb basert eller kasnkje jeg tar helt 100%feil? Med riktige drivere, software, modulatorer og en dvd spiller vil jo PC-en bli som en xbox. I teorien i hvert fall. Jeg har ikke peiling men dette burde jo funke etterhvert som det kommer xbox progz på markedet? "Correct me if i'm Wrong" BobbOZ Lenke til kommentar
Razul Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Det kan helt sikker gå an. Spilla til Xbox er jo basert på DirectX, så det skal visstnok være en smal sak å konvertere spill fra Xbox til PC, og omvendt. Og det stemmer at kontrollene (og alle andre tilkoblingspunkter) er de samme standardene som på PC. Tipper det bare er et tidspørsmål før vi ser en bleem-klone for å spille Xbox på PC med det du måtte ønske av kontrollere, hvis ikke Microsoft setter ned foten da. :wink: Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 (endret) nope Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Du kan spille xbox på en pc skjerm hvis du kjøper en adapter som "skifter" bildeutgangen til VGA kobling, slik som det er på pcene :smile: Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 det kommer garangetert emulatorer! desutten så kommer de fleste X-boxs spill også til pc... :smile: MEN IKKE KJØP X-BOX! (((GO FOR GAMECUBE!))) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Quote: On 2002-04-03 12:49, Flakkman skrev:Du kan spille xbox på en pc skjerm hvis du kjøper en adapter som "skifter" bildeutgangen til VGA kobling, slik som det er på pcene :smile: Hva er vitsen med det da? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Vitsen med Xbox er å sitte foran en fet widescreen sammen med venner i sofaen. Ikke foran en liten 17" alene i mørket. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Quote: On 2002-04-03 14:15, SirHartge skrev:Vitsen med Xbox er å sitte foran en fet widescreen sammen med venner i sofaen. Ikke foran en liten 17" alene i mørket. helt enig! men vitsen er GameCube! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Spørst åssen spill som kommer til den da. Er det bare slik som n64, så kan de grave seg ned. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 X-box har ingen usb-tilkobling. Kontrollerne tilkobles med en egen type tilkobling. Ingen som jeg har sett noe annet sted tidligere. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Emulator har allerede kommet, det følger en med SDK'n til XBox. Men seff så gies ikke denne ut til alle(men man finner det meste på ftp's ute på nettet)... Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 3. april 2002 Forfatter Del Skrevet 3. april 2002 Trodde XBOX controllene var usb basert jeg men kasnkje jeg tar feil? BobbOZ Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Fant en emulator jeg, den het "x-box emulator 0.35" (orginalt). Programmet startet opp, men det var bare tull.. Lenke til kommentar
eught Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Quote: On 2002-04-03 14:20, SirHartge skrev:Spørst åssen spill som kommer til den da. Er det bare slik som n64, så kan de grave seg ned. GameCube vil få MANGE fler voksenspill enn N64. Bra at Nintendo vil kvitte seg med barnekonsoll-ryktet. Men skal ikke kjøpe noe konsoller selv om. PC vil alltid herske. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 GameCube vil få MANGE fler voksenspill enn N64. Bra at Nintendo vil kvitte seg med barnekonsoll-ryktet. Men skal ikke kjøpe noe konsoller selv om. PC vil alltid herske. JA HELT ENIG MED DEG! Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Quote: On 2002-04-03 20:25, eunaas skrev:GameCube vil få MANGE fler voksenspill enn N64. Bra at Nintendo vil kvitte seg med barnekonsoll-ryktet. Men skal ikke kjøpe noe konsoller selv om. PC vil alltid herske. JA HELT ENIG MED DEG! Selvom det er mye smak + behag rundt dette er hvertfall jeg uansett helt enig med deg,.. :smile: Gleder meg til Res. Evil 4, Metroid, Zelda, .... 3 Mai - 2002 er en hellig dato for meg ,... Lenke til kommentar
The man! Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 jeg trode xbox-kontrollene var usb 2.0. Lenke til kommentar
Tullingen Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 1.kontrollene til X-Box er usb ja, men bruker andre plugger 2. dvd-platene som blir brukt til X-Box er "brent" fra utsiden og innover, så om du vil bruke den på en vanlig dvd-rom så må du nok hacke firmwaren på den siden dvd-romen ikke klarer å lese plata (trust me, jeg har prøvd. pc'en kommer bare med en feilmelding)) Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 er usb-pluggene til XBox av typen stygge, litt kortere og mer "kvadratiske" enn den vanlige typen? (hvilken het A og hvilken het B?!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå