Gå til innhold

Xbox på pc. Er det mulig?

Anbefalte innlegg

Jeg satt her forleden og tenkte på hbvor tøft det hadde vært med xbox på PC-en. Slik som jeg har skjønt det er xbox kontrollene usb basert eller kasnkje jeg tar helt 100%feil?

Med riktige drivere, software, modulatorer og en dvd spiller vil jo PC-en bli som en xbox. I teorien i hvert fall.

Jeg har ikke peiling men dette burde jo funke etterhvert som det kommer xbox progz på markedet?

"Correct me if i'm Wrong"

BobbOZ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan helt sikker gå an. Spilla til Xbox er jo basert på DirectX, så det skal visstnok være en smal sak å konvertere spill fra Xbox til PC, og omvendt. Og det stemmer at kontrollene (og alle andre tilkoblingspunkter) er de samme standardene som på PC. Tipper det bare er et tidspørsmål før vi ser en bleem-klone for å spille Xbox på PC med det du måtte ønske av kontrollere, hvis ikke Microsoft setter ned foten da. :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-03 14:20, SirHartge skrev:

Spørst åssen spill som kommer til den da. Er det bare slik som n64, så kan de grave seg ned.

GameCube vil få MANGE fler voksenspill enn N64. Bra at Nintendo vil kvitte seg med barnekonsoll-ryktet. Men skal ikke kjøpe noe konsoller selv om. PC vil alltid herske.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-03 20:25, eunaas skrev:

GameCube vil få MANGE fler voksenspill enn N64. Bra at Nintendo vil kvitte seg med barnekonsoll-ryktet. Men skal ikke kjøpe noe konsoller selv om. PC vil alltid herske.

JA HELT ENIG MED DEG! :grin:

Selvom det er mye smak + behag rundt dette er hvertfall jeg uansett helt enig med deg,.. :smile:

Gleder meg til Res. Evil 4, Metroid, Zelda, ....

3 Mai - 2002 er en hellig dato for meg ,...

Lenke til kommentar

1.kontrollene til X-Box er usb ja, men bruker andre plugger

2. dvd-platene som blir brukt til X-Box er "brent" fra utsiden og innover, så om du vil bruke den på en vanlig dvd-rom så må du nok hacke firmwaren på den siden dvd-romen ikke klarer å lese plata (trust me, jeg har prøvd. pc'en kommer bare med en feilmelding))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...