XmasB Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg trenger plass til hvertfall 500 låter. Gjerne mer. Hvilken spiller anbefales til god pris. Den bør jo selvfølgelig være så liten som mulig også, det er kanskje viktige enn prisen... Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Joda, den er jo grei nok. Men den har vel ikke mulighet for ekstern styring av musikken (fjernkontroll på ledningen). Den hadde visstnok heller ikke "hold"-knapp. Litt kjipt. Men ellers en god kanditat. Takker. Skal se litt rundt. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Du får fjernkontroll som eksternt tilbehør. Med mulighet for radio, opptaker, mikrofon o.s.v. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Noen som har denne? Av erfaring er andres erfaring ofte bedre enn en omtale av noen som har testet den bare en dag. Virker jo som en av de bedre der ute. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=209141 Min brukertest av 512 saken. Eneste forskjellen er harddisk og minnekort. Ellers så er alt likt. Lenke til kommentar
dvn Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Vil anbefale iriver igp-100 ... koster litt over 2000 med 1,5GB! Skal kjøpe meg en slik rett før sommeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå