Gå til innhold

Takler 9700Mobile krevende ting som farcry?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv Radeon9700 128mb

Fungerer utmerket i FarCry (1024, med høy-høyeste instillinger)

Har ellers AMD2400+ og 640RAM

edit: Så ikke at det var mobility. Vet ikke helt forskjellen på kortene, men du vil uansett kunne spille FarCry med det kortet...

Endret av L03VIk
Lenke til kommentar

UTROLIG!!!!, hvis du ikke kødder da...... Jeg fatter det iallfall ikke, men hvis det funker så funker det......

EDIT: hvofr startet jeg denne tråden? Forde jeg vil vite om ATI Mobility Radeon 9700 128mb er et bra skjermkort som takler en del, så kan dere der ute nevne noen spill som kortet ikke vil takle da? Jeg trenger seff ikke ha high på alt, og når det gjelder farcry, kan jeg jo bare bruke 800x, så det går jo iallfall greitt da....

Når jeg nå sa at jeg kunne ha 800x, funker det i det hele tatt, det er jo widescreen på 9100'en, funker det med slike oppløsninger da? (800x640/1024x768 osv)

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

1.

At et gf2 kort kjører farcry uten "lægg", har jeg lite tro på. Kanskje med alt på minimum :)

2.

Et 9700 mobility burde klare å kjøre det helt ok så lenge du ikke må ha all grafikk på max. Jeg har en p4 mobile med 512 MB ram og en 9000 mobile, som klarer å kjøre farcry på 800*600 med alle details på low :) At det er noe helt annet å spille det på r9800 pro med 1024*768 og det meste på high, er derimot en annen historie...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...