Warlord Nazdreg Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Må man bruke visa eller kan man bruke mastercard? Foreldrene mine sier at hvis de gir fra seg visa kort nummeret kan de tømme kontoen! Men med mastercard får man regning i posten og masse sånt tull. Kan man bruke mastercard? Eller må man bruke VISA? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 man kan bruke begge. selv bruker jeg VISA....tror jeg. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Lenge siden jeg betalte for Live nå, men jeg synes å huske at du har tre valg, VISA, Mastercard og American Express...da er vel de to første mest aktuelt Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Må man bruke visa eller kan man bruke mastercard?Foreldrene mine sier at hvis de gir fra seg visa kort nummeret kan de tømme kontoen! Men med mastercard får man regning i posten og masse sånt tull. Kan man bruke mastercard? Eller må man bruke VISA? tror at det er ganske sikkert system de bruker på kredittkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå