Carina_b Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Sitter her og kløner vilt med samsungen min...På telefonboken skal det visst gå an å legge til bilde av de som ringer (de du har lagret selvsagt), men det jeg vil vite er om det går an å lagre bilder jeg selv har tatt? Sånn at hvis mamma'n min ringer, kommer det altså opp et bilde av henne!? Noen som vet om dette går, og isåfall:HVORDAN??? ##topic endret av moderator. Venligst beskriv problemet ditt sammen med hvilken telefon det er snakk om i emnefeltet - enden## Endret 18. april 2004 av enden Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 / temmelig sikker på at dette ikke går ann. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Du kan kun bruke de bildene/ikonene som er i telefonen fra før. Skal du ha tilgang til de må du ha nummeret i telefonen. Lenke til kommentar
everex Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Det går ikke an. Har testet. Veldig synd, for det hadde vært temmelig kult da... Lenke til kommentar
e700 Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 det er jo klapp telefor da. skjønner ikke vitsen med å ha bilde av den som ringer da. har hatt telefonen i noen måneder, og nå har jeg insett at telefonen er KJEDELIG. men den tar sh*t-brae bilder, det skal den ha. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Enig med e700 der. Telefonen er booooring innvendig.. Holdbarheten på telefonen kommer an på hvor lenge du synes det er kult å ha en telefon som kun ser stilig ut og har et bra kamera. For noen er selvfølgelig dette nok. For meg holdt det i et par mnd. Skal kjøpe sx1 når jeg får råd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå