BluE_fUnc Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Pcen min er igjen blitt belastet med trojanske hester, ms blaster virus og annet dritt etter året's tg. Siden et eller annet rart virus disabla Live-Update på både Norton FireWall og Anti-Virus jeg lastet ned et gratis Anti-Virus program i håp om at det skulle ta knekken på all driten. Men som ikke virus og trojanere var nok kom det pluttselig masse spyware og adware med dette virus programmet. Nå tror jeg at jeg har fått bukt med det meste, men ennå står det igjen en iriterende search-bar som vil ha meg inn på Gay-Porr sider hver gang jeg åpner explorer. Jeg har kjørt Ad-Aware 6.0 men det funka ikke, er det noen andre programmer jeg kan bruke for og fjerne denne dritten ville jeg vært glad for og få vite det Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 spybot vil kanskje hjelpe. og husk å oppdatere ad-aware. det kan og hende at search-bar'en gå inn på legg til eller fjern programmer og sjå om det ligger der. men dette er feilpost. spør moderator om han kan flytte den for deg. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Da slikt skjedde meg tok jeg systemgjennoppretting. (NB fungerer bare med Win XP vel ?!! ! ) Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Du kan jo prøve med Hijackthis Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 AdAware, Spybot S&D, CWShredder og HiJackThis. Blir du ikke kvitt det da...formatter Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Opera er din venn Har ikke fått noe spyware eller noe etter at jeg begynte å bruke opera! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå