Stian89 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Jeg har bestillt en Inspiron 9100, men siden Hd'en er noe treg osv, lurte jeg på hvordan det er med annulering av bestillingen, koster det noe? Tviler på det blir noe av annulering, men jeg vil bare ha alle muligheter åpne Endret 18. april 2004 av Stian89 Lenke til kommentar
hce Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg har bestillt en Inspiron 9100, men siden Hd'en er noe treg osv, lurte jeg på hvordan det er med annulering av bestillingen, koster det noe? Tviler på det blir noe av annulering, men jeg vil bare ha alle muligheter åpne Kan du ikke ta kontakt med Dell og si at du ønsker å oppgradere til en raskere harddisk? Dagens 5400 rpm disker til bærbare duger helt fint, skal du ha absolutt maks ytelse blir det en 7200 rpm 60GB fra Hitachi (IBM). Tilbake til tråden, nei det koster ingenting å avbestille. Så lenge ingen vare er sendt. Hvis den er sendt må du nok betale eventuelle portoutgifter med returen, men dette varierer mye fra firma til firma. Lenke til kommentar
CD Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Når du bruker angreretten skal du ha dekket alle faktiske utgifter også retur porto Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 OK, får vel ta en tlf, men hvor mye mer vil det koste med 5400rpm da? Og jeg tenkte på skjerm kortet, det er bra, men hvor stor forskjell er det på det (ATI Mobility Radeon 9700 128mb), og ATI RADEON 9700 Pro Turbo 256MB? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jepp, vil du annulere hele kjøpet sier du bare i fra til de. Om de er vrange og sier at maskinen allerede bygges elns, kan du fortelle dem at det vil antagelig koste de mye mer å behandle en retur via angreretten Lenke til kommentar
hce Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 OK, får vel ta en tlf, men hvor mye mer vil det koste med 5400rpm da? Og jeg tenkte på skjerm kortet, det er bra, men hvor stor forskjell er det på det (ATI Mobility Radeon 9700 128mb), og ATI RADEON 9700 Pro Turbo 256MB? Usikker, men vil tippe i område 500-1000 kr ekstra for å gå til 5400 rpm. Tittet innom dell.no og så at de ikke har 5400 rpm som standard på 9100, rart siden dette er en "multimedia/gaming" lappis. Hvor mye RAM du trenger på skjermkortet kommer mye ann på hva du vil bruke av AA og AF, antar mye siden du skal ha så fett kort. Turbo ville jeg valgt hvis du føler du har råd. Når du først skal ha et så fett skjermkort, hvorfor ikke velge det beste Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Når det gjelder kortet ATI Mobility Radeon 9700 128mb som er i 9100'en, det takler vel spill som farcry osv ganske glatt? Eller? Endret 18. april 2004 av Stian89 Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Når du bruker angreretten skal du ha dekket alle faktiske utgifter også retur porto Feil. Ved en reklamasjon har du krav på å få refunfdert utgifter til frakt, men det er ikke nødvendigvis joen automatikk i dette. Det er noen aktører som ikke betaler ut før du kommer med et skriftelig krav. Ved bruk av angreretten er det forbrukeren som skal står for utgifter til å returnere varen. Skal du absolutt utale deg om ting du ikke har peiling på så slå det opp først, eller ta en tone hvor du ikke virker så skråsikker. Beklager OT, men sånne ting bør med fordel klares opp i før noen taper penger på det... Lenke til kommentar
Cera Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Du kan også måtte betale for arbeidetet Dell har gjort ved å sette sammen maskinen din i og med en kan velge ulike spesifikasjoner, taksten på dette er ulikt fra leverandør til leverandør... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå