Gå til innhold

Den nye Britney-sangen

Putekos

Anbefalte innlegg

Dette er den første låten hun har skrevet selv, og jeg er ganske så imponert. Har aldri likt sangene hennes noe særlig, men den nye "Everytime" synes jeg er kjempefin. Jeg synes også videoen er veldig bra, og er mektig imponert over Britney.

Spørsmålet er: Er jeg den eneste? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis en musikkvideo får noen til å begå selvmord, så tror jeg bare musikkvideoen utløste det som ville ha skjedd før eller siden. Hvis man tror det å begå selvmord er kult, så er du nok ganske forstyrret.

Helt enig! Synes dessverre ikke Britneys nyeste er så bra, men Toxic er faktisk noe av det beste hun har gjort i mine ører.

Lenke til kommentar
Leste tilfeldigvis i Se og Hør i går, der Britney fekk pepper for å "leike med døden" og at dette ville "lage ei bølge av sjølvmord blant ustabile, unge jenter"

Nå skal man ikke ta det som står i se og hør særlig høytidelig da... Det sto det også at Britney hadde et kutt i håndleddet. Det ser man jo tydelig er kabbalah armbåndet...

-

Når det gjelder låten er den helt grei som balade, men jeg foretrekker Shadow før den. Men In The Zone inneholder mange andre sterkere låter IMO.

Touch Of My Hand, Early Morning, Breathe on Me og Brave New Girl er noen av de.

Lenke til kommentar

Britney Spears skulle blitt skutt for lenge siden. Greit nok at hennes nye låt har et snev av talent (da snakker jeg om toxic, ikke om selvmords oppfordringen)

Men all den torturen den dama har latt meg lide gjennom, alle de låtene som hørtes like ut, alle de talentløse låtene...

det er ikke til å tilgi. ..

BAM!!!

død

r.i.p Britney

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar
Britney Spears skulle blitt skutt for lenge siden. Greit nok at hennes nye låt har et snev av talent (da snakker jeg om toxic, ikke om selvmords oppfordringen)

Men all den torturen den dama har latt meg lide gjennom, alle de låtene som hørtes like ut, alle de talentløse låtene...

det er ikke til å tilgi. ..

BAM!!!

død

r.i.p Britney

Så ikke hør på sangene da vel? :dontgetit:

Lenke til kommentar
nei.

normale mennesker hadde fått hodet over vann så fort som mulig. Ikke tatt seg et bad.

Og hvordan skulle man klare det når kanten på selve karet er 60 cm bred, og selve karet er minst like dypt. I tillegg ligger forulykkede inn mot midten av karet. Er det da man:

a) skal skyte ut robotarmen sin som går i vinkel?

b) komme seg i en posisjonen slik man enklest mulig kan få forulykkede opp?

Lenke til kommentar
nei.

normale mennesker hadde fått hodet over vann så fort som mulig. Ikke tatt seg et bad.

Og hvordan skulle man klare det når kanten på selve karet er 60 cm bred, og selve karet er minst like dypt. I tillegg ligger forulykkede inn mot midten av karet. Er det da man:

ja, for det er umulig å bøye seg over der å løfte henne opp. :ermm:

Den der scena er stupdum.

Og fytti flate til han kaver når han først har kommet seg oppi.

duuuuumt...

britney er traagisk!

Lenke til kommentar
nei.

ja, for det er umulig å bøye seg over der å løfte henne opp. :ermm:

Og hva skjer når du bøyer deg over en så bred kant å stikker begge armene dypt under vann for og løfte noe tungt? (ja et menneske veier faktisk endel kilo i vann) Jo du ramler enten uti selv, eller så klarer du ikke løfte i det hele tatt. Nok en gang, dette er ikke et vanlig badekar! Og holder du deg fast med en arm, er det vanskelig og få tak med den andre. Face it, du kan overhodet ikke få rett her uansett hva du sier. Synd for deg ;)

Er forresten glad at du ikke er livredder. Du hadde vel stått på stranden/ bassengkanten og strekt den lange armen din ut for å redde en person. For du måtte jo for guds skyld ikke bli våt på beina...

-

Og alderon, du har PM...

Og Torgeirs, du kommer sannsynligvis til og få PM. For jeg synker ikke så lavt at jeg fortsetter denne diskusjonen her i allfall.

Ha en fin kveld poikar :thumbup:

Lenke til kommentar
Og hva skjer når du bøyer deg over en så bred kant å stikker begge armene dypt under vann for og løfte noe tungt? (ja et menneske veier faktisk endel kilo i vann) Jo du ramler enten uti selv, eller så klarer du ikke løfte i det hele tatt. Nok en gang, dette er ikke et vanlig badekar! Og holder du deg fast med en arm, er det vanskelig og få tak med den andre. Face it, du kan overhodet ikke få rett her uansett hva du sier.  Synd for deg  ;)

Er forresten glad at du ikke er livredder. Du hadde vel stått på stranden/ bassengkanten og strekt den lange armen din ut for å redde en person. For du måtte jo for guds skyld ikke bli våt på beina...

Jeg gleder meg til å se denne "syke" videoen med en død britney som man ikke kan løfte ut av badkaret uten selv å bli "slukt". Det jeg ikke skjønner er hvordan kan Britney bli så mye "lettere" ved at vedkommende ligger/står over henne ? :hmm:

("dette er ikke et vanlig badekar!" - Arctic) :lol:

Lenke til kommentar
("dette er ikke et vanlig badekar!" - Arctic) :lol:

Lurte faktisk også på den kommentaren her til arctic heilt til eg såg videoen seinaste idag, men no må eg sei meg fullstendig enig med arctic. Det ser jo ut som et forbanna bobebad ellerno...

et stort badekar er det iallefall....og hadde du vore noke til kar så skjønner jo du at du må støtte opp om nakken, for det er skjøre greier i bevistlaus tilstand.

kan ikkje berre trive den stakkars dama heller og dra ho opp av vatnet :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...