Gå til innhold

Vurderer ny mobil

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg sitter og tenker på ny mobil,grunnet at jeg er lei den dårlige batteri tiden til Nokia 3650.Min søster skal sannsynligvis kjøpe den av meg og om jeg får mamma til å videreføre sitt Netcom Talk abb. så blir det ny mobil.

Kriterier:

-Trenger ikke å være symbian(har ikke så mye bruk for all den ekstra funskjonen man kan få :blush: )

-Vil vurdere alle mobilmerker.

-Innebygd kamera(med 640x480)

-God skjerm,helt med 65k

-Gjerne bluetooth og IR

-Vurdere også klappmobiler

-God batteritid.(fra 3-5 dager med gjennomsnittlig bruk)

-Gjerne Radio.

-Mye minne,helst over 2MB

-Gjerne like stor skjerm mellom T630 og symbian mobiler

-Ellers så må den ha mms,java,wap/gprs,kalender og annet nytte funskjoner.

-Pris mellom 1500-2000kr(om jeg får mamma til å videreføre sitt Talk abb.)

Sitter og Vurderer Samsung E700 og Motorola V600.Hva er dere meninger om det?Trur jeg skal ha fått med meg alt det jeg vil ha.Så bare spør om det er noe.

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
-Pris mellom 1500-2000kr(om jeg får mamma til å videreføre sitt Talk abb.)

Sitter og Vurderer Samsung E700 og Motorola V600.

SKal du ha en e700 til 1500-2000 kr må du kjøpe brukt. Og være litt heldig kanskje.. Til 1500-2000 må du bare glemme noen av de kriteriene du har skrevet.

Men lykke til :)

Lenke til kommentar

Skal oppsummere litt

-SE P800 og Siemens SX1 er litt stor etter min mening.Går også fra 3650 at den er lit stor.Vil ha en liten og lett mobil.

-Nokia 6230 er vel kanskje den som oppfyller mine ønsker best.Men den har liten skjerm da.

-Nokia 7200 er for stygg etter min smak

-Hazzie88:Hvis du leser,så skrev jeg at jeg skal få mamma til å videreføre sitt talk abb. slik at jeg kan få Samsung E700 og de andre mobilen fra 1500-2000kr ;)

Lenke til kommentar
-Hazzie88:Hvis du leser,så skrev jeg at jeg skal få mamma til å videreføre sitt talk abb. slik at jeg kan få Samsung E700 og de andre mobilen fra 1500-2000kr ;)

Beklager, Kenneth! =)

Hadde jeg vært deg hadde jeg nok ventet på SE K700, det gjør nemlig jeg;)

Den har mp3-spiller, men det store minuset med den er bare at den har 32mb :p har hørt noen rykter om at det skal komme en versjon av k700 med minnekort. Lurer på når det kommer, viss den i det hele tatt kommer da.

6230 er en bra mobil, men har alt for liten skjerm/display etter min mening. Jeg hadde nok ikke takla det, etter å ha blitt bortskjemt med T610s og ST60s skjermer ;) men smaken er som baken...

Lykke til:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...