Starcraft_RULES Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Min kjære bror har klart å avslutte en skate film (selvsagt lovelig) når den var nesten ferdig. nå ligger den på my shared folder, uten at jeg klarer å se den eller fortsette og laste ned. Noen som vet om det går ann og fortsette og laste ned eller å se det som er lastet ned ? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 avi preweiv eller video LAN, kan du se det som er lastet ned Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Ja når videoen ligger på listen inne på kazaa, men den ligger ikke der den ligger inne på my shared folder som ukjent fil (tror jeg) med nummer som f.eks. download1429004 og da går det ikke ann å se eller fortsette nedlastingen. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ja når videoen ligger på listen inne på kazaa, men den ligger ikke der den ligger inne på my shared folder som ukjent fil (tror jeg) med nummer som f.eks. download1429004 og da går det ikke ann å se eller fortsette nedlastingen. Bytt fil type med et programm kalt Extension Changer, bytt til mpeg. Har opplevd det magne ganger før, men det har funket hvis jeg byttet navn. Lenke til kommentar
Catola Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Samme har det for meg. Prøv enten MPEG eller MPG. Bare bytt ut etternavnet i filnavnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå