Gå til innhold

Hvor finner jeg Siemens SX1 veldig billig?

DevN

Anbefalte innlegg

Skal ikke ha noe abonnement og bindingstid, blabla.

Har et sim-kort som kan brukes.

Så hvor finner jeg den billigst?

Er det noe forskjell på den mpx.no har og den pcutstyr.no har? Prisforskjellen var litt stor, så er mest positiv til mpx.no nå.

Noen bedre tips?

EDIT: SX1, ikke X1. :green:

EDIT2: Ehh, det forklarer kanskje prisguiden? Da blir nok mshop det beste alternativet!

Endret av DevN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte telefonen fra mshop.no elns.

Hvor kan jeg finne minne (helst ikke nettbutikk), hvor mye vil det koste for akseptabel størrelse? Hvis jeg tenker mp3, så krever jeg nok omtrent 512 mb minst.

EDIT: Fjernet "minst", så det står "minst" en gang. :green:

Endret av DevN
Lenke til kommentar
Bestilte telefonen fra mshop.no elns.

Hvor kan jeg finne minne (helst ikke nettbutikk), hvor mye vil det koste for akseptabel størrelse? Hvis jeg tenker mp3, så krever jeg nok omtrent 512 mb minst.

EDIT: Fjernet "minst", så det står "minst" en gang. :green:

512 mb kort er idag ganske dyrt. Jeg vil heller anbefale deg å kjøpe et på 256 mb, det holder til en del mp3 det! De fleste elektronikk butikkene selger slike kort, eller der hvor de selger fotoutstyr. Det koster vel en rundt 7-800,- for et kort på 256mb idag.

Lenke til kommentar

Fordømt... Hvorfor må alt være så dyrt??? :realmad::realmad::wallbash:

EDIT: Og si meg, hva f@en er "lefdal"? En butikk som vi ikke har her nordpå? Aldri hørt om lefdal før, høres ut som en by eller en butikk!

Endret av DevN
Lenke til kommentar
Fordømt... Hvorfor må alt være så dyrt??? :realmad::realmad::wallbash:

EDIT: Og si meg, hva f@en er "lefdal"? En butikk som vi ikke har her nordpå? Aldri hørt om lefdal før, høres ut som en by eller en butikk!

Du får legge inn et forslag i kommunen din om å bygge en lefdal butikk. Hehe... Og ja, alt idag er "dyrt" spør du meg. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...