Hoax Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Er Sonic Adventure DX bare ute til PC og Gamecube? Kunne kanskje funket bra... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Er Sonic Adventure DX bare ute til PC og Gamecube? Kunne kanskje funket bra... Offtopic! Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 ' date='18/04/2004 : 11:38'] Er det noen som kan foreslå noen bra spill til en 4-åring til Playstation eller Playstation 2 ? Alle GODE forslag tas imot med takk Send ungen ut og lek i stedet! Det gjorde jeg da jeg var 4, og det ble menneske av meg óg! Han kan heller ta igjen gaminga seinere i livet. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Er Sonic Adventure DX bare ute til PC og Gamecube? Kunne kanskje funket bra... Offtopic! Jiiis... Nei han mener at om de hadde vert til psx eller sp2 ville det passet bra. edit: skrifleve...f. Endret 6. mai 2004 av Laman Lenke til kommentar
Waven Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Denne siden her: Gamer dad Er kanskje til hjelp? Endret 7. mai 2004 av Waven Lenke til kommentar
yojimbo Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 enig! dogs life er genialt for barn........så lærern å bli glad i dyr og! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hmm.... hva med Need for Speed: Hot Pursiut 2? Eller FF (Alle spilla er så utrolig barnslige) unntatt FF3 til Super Nintendo (eneste spillet i serien som ikke er helt Pokemon) Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 amer' date='03/05/2004 : 16:31'] Hitman contracts er vell bra for en 4 åring eller kansje resident eivel lær deg og skriv EVIL før du kommer med slike teite kommentarer Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 jeg krever at capcom kommer med "resident flowers" eller "resident good" .. senere må de også lage "medic 7" .. det hadde vært fint for smårollinger. Men uansett, on topic: jeg ville egentlig ventet til ungen var 5-7 år før spillinga startet, men det går jo å prøve, se om ungen liker det. spill som har lite engelsk, eller ikke forutsetter språklig kommunikasjon, samt spill som har enkle interface's er vel å foretrekke. eye toy, eller kanskje et av de musikk-spillene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå