[muffin] Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Er det noen som kan foreslå noen bra spill til en 4-åring til Playstation eller Playstation 2 ? Alle GODE forslag tas imot med takk Endret 18. april 2004 av [muffin] Lenke til kommentar
Döden Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 - Crash Bandicoot. - Ratchet and Clank spillene - Dark Cloud / chronicle - Jak and Daxter spillene - Spyro the dragon til PSOne - Eye Toy Play - Herdy Gerdy - Maximus ? Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Manhunt Du kødder.. Sant? Beistet har ei fin liste. Endret 18. april 2004 av eMPea Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Manhunt Du kødder.. Sant? Beistet har ei fin liste. Kødder ikke... best at småungene for oppleve virkligheten med en gang Lenke til kommentar
Döden Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Manhunt Du kødder.. Sant? Beistet har ei fin liste. Kødder ikke... best at småungene for oppleve virkligheten med en gang For Manhunt er jo virkelighets basert ja. Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Takk for gode forslag Beistet. Men blir ikke Ratchet & Clank litt vanskelig for en 4-åring, eller ? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det vet jeg faktisk ikke. Dog det er et platform spill med "barne theme" så jeg ville tro at det burde fungere ok ?! Gamespot anmeldelse som kanskje kan avklare litt ? (PS. har ikke lest den eller spilt spillet selv så.) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Spyro the dragon passer fint,digger det selv Men hva med Dogs life?Spillet har til og med norsk tale,fint for en 4 åring som ikke kan engelsk.Har ikke prøvd det selv da. Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hitman contracts er vell bra for en 4 åring eller kansje resident eivel Lenke til kommentar
jevel Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Eye Toy og diverse "Vaske vinduer", "Plukke epler" etc. er genial. Ikke bare et spill, men trener motorikk og reflekser i hele kroppen. -KJ Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Synes ikke en 4-åring bør spille PSspill jeg, men anyway så kommer jeg ikke på så mye flere enn Beistet's gode liste.... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Spyro er en god start for en 4-åring Veldig bruker venlig. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 amer' date='03/05/2004 : 16:31'] Hitman contracts er vell bra for en 4 åring eller kansje resident eivel Skal vedde på at 4-åringen er bedre i rettskrivning enn deg... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Dogs Life er perfekt. Nevøen min på 4 digger det. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 -Spyro the dragon -Bilspill -Crash Bandicoot GTA passer det og om han liker å spille bilspill. Derforuten er disse over her noen gode spill. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 -Spyro the dragon-Bilspill -Crash Bandicoot GTA passer det og om han liker å spille bilspill. Derforuten er disse over her noen gode spill. Gta er alt for voldelig for en 4-åring da, din idiot! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 -Spyro the dragon-Bilspill -Crash Bandicoot GTA passer det og om han liker å spille bilspill. Derforuten er disse over her noen gode spill. Gta er alt for voldelig for en 4-åring da, din idiot! Ja, det er vel en grunn til at det har 18-års aldersgrense Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Oppdrag Nemo fungerer vel bra for barn det også.... Norsk tale også. Lillebroren min på 5 år liker iværtfall det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå