Thomas99101 Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Noen som vet hva som er problemet når jeg putter i et webkamera i usb portn og når jeg skal gå i programmet står det bare at kameraet ikke er tilkoblet...kameraet virket under innstallasjonen, men det ser ut som det liksom ikke "aktiveres" på en måte... er et logitech kamera... Virker når jeg prøver det på en annen pc... har prøvd å formattert, det halp ikke, skal prøve å legge inn WIN XP å se om det går. Lenke til kommentar
aslak_joh Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Det er viktig med riktig driver til riktig os. du må laste ned den seneste driveren til ditt os. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 PS: WindowsXP og USB webcams funker dårlig med VIA chipset:) You have been warned. Har du VIA chipset gjør deg klar til å måtte kjøpe et pci kort med usb porter dersom du installerer XP:) Via og Microsoft har ingen planer om en nærliggende patch for dette. Lenke til kommentar
Thomas99101 Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Hvilken driver da ? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 windows update vil foreslå siste driver til ditt logitech kamera Lenke til kommentar
Borf Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 du må reboot to ganger for å få dei kameraerane til å virke.. det var alt eg måtte gjer etter eg instalerte driverne, det i win2k Lenke til kommentar
Thomas99101 Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Updaten foreslo den driveren jeg hadde fra før så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå