Gå til innhold

MSI kt-6 delta

kimmen12

Anbefalte innlegg

Hei, nå er litt forbanna over det hovedkortet.

etter 1mnd jeg hadde hatt kortet så plutselig røk lydkortet.

kunne ikke sende inn siden

Husk at ditt RMA-nummer kun er gyldig i 14 dager fra det er mottatt. Husk også at retten til angrefrist kun gjelder forbrukerkjøp.

så jeg måtte ut med 700spenn for å kjøpe nytt lydkort(kunne jo kjøpt billigere også da men)

her på torsdag(15.04) så skurre eg på pcen, men da var nettverkskortet ødelagt (omfg).. har prøvd å sette biosen tilbake, oppdatere bios, satt inn i driver cden men cden registerte ikke nettverks(denne er innebygd).

og nå har jeg kjøpt meg et nytt nettverks kort, men det er jo helt ræva.

får masssse i ms når jeg pinger ngt.

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=233058

Skal det være så dårlig kvalitet med MSI kt-6 delta??

:wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stusser på et par ting i denne posten, først ang. rma: når det er snakk om 14 dgr gyldighet på RMA, så gjelder dette selve rma-numret:

d.v.s. du melder om feil og beskriver den - de tar en foreløpig vurdering om den kvalifiserer for rma og du får tilsendt numret i mailen. De sender en frankert returlapp i posten - du skriver ut mailen og legger den ved hovedkortet forsvarlig pakka, merket med RMA-numret på returlappen.

Det er dette numret som holder 14dgr. Hvis dette skulle bli overskredet er det bare å opprette en ny feilrapport og få nytt rma - så jeg tror du har misforstått og ikke sendt noen feilrapport ?

Det kan/ burde du selvsagt gjøre nå, fordi det vil skjære seg å kjøre kortet med defekte komponenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...