Flakkmeister Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Personlig synes jeg denne ser veldig lovene ut, men hva mener dere om konsollen? En ting er klart: Den KNUSER PS2 og GameCube! Lenke til kommentar
flyhigh Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 Selv liker jeg best en helt ordinær PC. Den kan brukes til alt. Xbox er nok sikkert kult nok, men ikke noe for meg. =) fH Lenke til kommentar
marken Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 Flere butikker i USA som har faatt Xbox klager paa at de maa restarte den nermest hvert 15 minutt! Det er ogsaa rapportert flere bugs. Virker som om den oppf0rer seg som en Mac :razz: Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 alle spill xbox kan ta kan også pc ta....mister noe av pointet for oss pc geeks da. tror gamecube vill bli bedre..... hvertfall hvis de får en ny versjon av goldeneye hehe :=) Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 31. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2001 Quote: On 2001-10-31 08:19, NoNamed skrev:alle spill xbox kan ta kan også pc ta....mister noe av pointet for oss pc geeks da.tror gamecube vill bli bedre.....hvertfall hvis de får en ny versjon av goldeneye hehe :=) Jasså du tror GameCube blir bedre? Sjekk denne linken http://www.itavisen.no/art/1296693.html Tenker du skifter mening..... :smile: Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 NoNamed: Sikker på at X-box kan spilles på pc? Ettersom den skal selges med $200 tap, så vil vel M$ ha kontroll over spillene slik at de kan tjene ting inn igjen, og samtidig kunne selge flere X-box for å selge mere spill og så videre... På den andre siden vl det jo helt sikkert komme cracker så de kan spilles på PC, men default er det nok ikke. Lenke til kommentar
MrWinther Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 On 2001-10-31 05:06, marken skrev: Virker som om den oppf0rer seg som en Mac :razz: Dakkar marken. Har slått hodet sitt litt hardt... Alle med IQ vet at pc krasjer oftere en mac. Sorry marken. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå