Gå til innhold

Andre steder enn QXL og selge på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde ut gibud.no litt.

Så ganske bra ut, men det er ikke så mange som ser på ausksjonene der. Blandt annet på QXL klarer jeg å få 50-60 lesere i løped av en natt, på gibud.no har annonsen under 10 lesere. :dontgetit:

Men for all del. 10 lesere er bedre enn 0. All markedsføring funker jo :yes:

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Gibud syns jeg er dårlig. Sats heller på finn.no, koster riktignok 25,- men da ligger annonsen der i 60 dager. Det er jo også billigere enn qxl.

Det var et dårlig argument( mangler logisk forklaring). Hos Gibud er det gratis, og annonsene ligger inne ubegrenset tid, så hvorfor er det dårligere?

Lenke til kommentar

Fordi jeg syns det er dårlig vel? Neida. Varene er som oftest veldig overpriset, faktisk verre enn på qxl syns jeg, finnes mange varer som bare ligger der og som ikke blir fjernet. Jeg vil heller brukt qxl enn gibud hvis jeg skal selge noe selvom gibud er gratis. Greit nok at det er gratis og at annonsene ligger i ubegrenset tid, men hva hjelper det når det er ingen som vil kjøpe? Har også merket at det er flere som legger ut annonser, og når de har fått kjøpt det de vil kjøpe eller solgt varene sine så blir ikke annonsene fjernet. Da blir det fort veldig rotete. Det er hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Fordi jeg syns det er dårlig vel? Neida. Varene er som oftest veldig overpriset, faktisk verre enn på qxl syns jeg, finnes mange varer som bare ligger der og som ikke blir fjernet. Jeg vil heller brukt qxl enn gibud hvis jeg skal selge noe selvom gibud er gratis. Greit nok at det er gratis og at annonsene ligger i ubegrenset tid, men hva hjelper det når det er ingen som vil kjøpe? Har også merket at det er flere som legger ut annonser, og når de har fått kjøpt det de vil kjøpe eller solgt varene sine så blir ikke annonsene fjernet. Da blir det fort veldig rotete. Det er hva jeg mener.

Ok, det er sikkert riktig det du sier. Har bare såvidt solgt på Qxl tidligere, så jeg er lite kjent med dem.

Men egentlig er jeg ganske fornøyd med salget på Gibud. Noe har ikke blitt solgt før både et og to år etter at det ble lagt inn, men det er veldig praktisk akkurat det synes jeg da, at hvis du har en del annonser gående og slipper legge dem inn på nytt.

Tror de jobber ganske mye for å forbedre tjenesten (ble gjort en del endringer

for ikke lenge siden). Dette med prisnivået har også vært en del i fokus på diskusjonsboardet.

Men jeg er altså veldig sånn "for" gibuds policy og har tro på det, og håper derfor mange vil satse på dem (jobber ikke for dem altså, om noen skulle tro det :D )

Edit:

..når de har fått kjøpt det de vil kjøpe eller solgt varene sine så blir ikke annonsene fjernet. Da blir det fort veldig rotete

Fikk ikke den helt med meg første gang. Det er ikke riktig; Annonser blir alltid stengt når en har kjøpt eller vunnet en auksjon.

Endret av groenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...