Zyrex_ Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Har et MSI KT3 Ultra2 (MS-6380) Når jeg skal klokke kan jeg ikke sette vcore opp til mer en 1,7V. Har prøvd å oppdatere bios men det hjalp ikke. EDIT: er en XP 2000 cpu Endret 18. april 2004 av Zyrex_ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 for å gjøre dette må du "voltmodde" kortet, dvs. lodde på en resistor på en liten chip som styrer vcore. Dette er veldig riksikabelt å gjøre og ikke å anbedfale... Om du trenger en guide finnes det sikkert et sted på nettet Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 er det ikke maks anbefalt vcore 1.7 på AMD ? (correct me if im wrong) Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Voltmodding er ikke vanskelig, iallefall ikke hvis at det er ganske åpent rundt der du skal lodde. Har selv voltmodde 9600'n min, og det gikk fint, selv om jeg nesten aldri hadde lodda før. Guider finner du på nettet, les de nøye, og ikke sett på en for liten motstand, da får du (hovedkortet) svi. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 er det ikke maks anbefalt vcore 1.7 på AMD ? (correct me if im wrong) Tåler fint 2v luftkjølt over tid de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå