Freddy K Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Burde jeg ikke gå for japse? Golf o.l. er vel ikke like driftsikre.. Har hatt en golf 90mod tidligere og det var en helvetes drittbil. Konstant motorproblemer Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Gå for japse du....billig å kjøpe, og bllig å kjøre. Tok et kjapt søk på autodb.no og fant en '90 Toyota Camry 2.0 til 10.000 spenn. Kjedelig bil, men det går sikkert helt greit. Bare gått 240000. mvh Pantera Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Hvis du skal velge blandt de du har nevnt først så er "Subaru Justy 4x4" veldig bra til å være så liten. Har kjørt langturer flere ganger med en og de er sterke selv om de har små motorer. Hvilken årsmodell er det snakk om? Anbefaler deg å holde deg unna Nissan Sunny og ikke minst Ford fiesta. Endret 19. april 2004 av Hoax Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Kjøp Japse! Eide en 87 mod Nissan Sunny 1.6 i 3 års tid og da jeg solgte den hadde den gått 280000! Hadde utrolig få utgifter på bilen og fikk en bra pris for den også når jeg solgte den. Det viktigste er selfølgelig å ha jevnlige servicer. I tillegg er det enkelt å skifte deler og å få tak i billige deler fra f.eks. et lokalt bilopphoggeri. Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 er litt optimistisk og kjøpe bil som er 15-20 år og forvente at den ikkje skal stoppe. Tror når bilen er gått så langt ryker det ting på de fleste biler japser og tyskere.. Ford sierra is motoren er iallefall kjent for og gå lenge , den går bra og er en bil du kan skaffe til under 10000. (men på viteren er den jo noe for seg selv...) Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Som sagt så driter jeg i om bilen har sterk motor eller ikke. Skal ha best mulig til 10 lapper, det er det som er saken. Ser ut til at jeg går for en suzuki swift eller subaru justy. Begge er 4x4,billig å forsikre,bruker lite bensin og er stygge som juling.. hehe Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 mener at motoren er sterk som at den går og går og går men siden du allerede har bestemt det så er det jo ikkje meir og si Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Er forresten alle modellene av swift med 4x4? Og justy? Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 hvis du ikke skal ha volvo ! så ville jeg har gått for en camry! flate det er evighets maskiner! har hatt de til de ruster vekk! har ikke hatt motor stopp med en av de! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Er forresten alle modellene av swift med 4x4? Og justy? subaru = AWD alle sammen Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg skal ihvertfall ha Justy når jeg blir 18 =) Det er fav. bilen min Lenke til kommentar
M.H Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hei! Har en 87 modell Nissan Sunny 1,6 LX. Har hatt den en god stund nå,og har ikke hatt noen problemer med den. Bruker nesten ikke bensin heller. Har ikke sett noe rust på den heller. har bikket 300 000 nå, og går som en klokke. Ikke så pen å se på, men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå