Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Billig bil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du skal velge blandt de du har nevnt først så er "Subaru Justy 4x4" veldig bra til å være så liten. Har kjørt langturer flere ganger med en og de er sterke selv om de har små motorer.

Hvilken årsmodell er det snakk om?

Anbefaler deg å holde deg unna Nissan Sunny og ikke minst Ford fiesta.

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Kjøp Japse!

Eide en 87 mod Nissan Sunny 1.6 i 3 års tid og da jeg solgte den hadde den gått 280000! :cool:

Hadde utrolig få utgifter på bilen og fikk en bra pris for den også når jeg solgte den.

Det viktigste er selfølgelig å ha jevnlige servicer.

I tillegg er det enkelt å skifte deler og å få tak i billige deler fra f.eks. et lokalt bilopphoggeri.

Lenke til kommentar

er litt optimistisk og kjøpe bil som er 15-20 år og forvente at den ikkje skal stoppe. Tror når bilen er gått så langt ryker det ting på de fleste biler japser og tyskere..

Ford sierra is motoren er iallefall kjent for og gå lenge , den går bra og er en bil du kan skaffe til under 10000. (men på viteren er den jo noe for seg selv...)

Lenke til kommentar

Som sagt så driter jeg i om bilen har sterk motor eller ikke. Skal ha best mulig til 10 lapper, det er det som er saken. Ser ut til at jeg går for en suzuki swift eller subaru justy. Begge er 4x4,billig å forsikre,bruker lite bensin og er stygge som juling.. hehe

Lenke til kommentar

Hei!

Har en 87 modell Nissan Sunny 1,6 LX. Har hatt den en god stund nå,og har ikke hatt noen problemer med den. Bruker nesten ikke bensin heller. Har ikke sett noe rust på den heller. har bikket 300 000 nå, og går som en klokke. :D Ikke så pen å se på, men men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...