Freddy K Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Har 10 tusen til rådighet til å kjøpe bil. Jeg nå ha noe som starter og går, da jeg skal bruke den til skole og jobb. Spiller ikke noe rolle om motoren er en 1,1l for å si det sånn. Bilen skal være billig å forsikre og bruke slik at jeg kan spare penger til bedre bil. Har kikket på disse: Toyota corolla Subaru Justy ,4x4 passer meg veldig bra der jeg bor. Nissan sunny Ford fiesta Jeg har null peiling på å skru og mekke så det bør være en bil som er kjent for å ha lite feil. Og helst nyest mulig da. Kan dere hjelpe meg til å velge rett bil?Hva burde jeg se etter når jeg skal kikke på bilene? Er det noen andre biler som kan være et alternativ? Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Både corolla og justy er kjent for å være biler som går og går og går. Eneste problemet der er rust. Let nøye etter alvorlig rust som kan gi problemer ved feks eu. Liker du å skrue? Hvis ikke satser du på en av disse. Justyen er også morsom på vinteren med 4wd, selv om den er latterlig trang innvendig. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Da bør du gå for Toyota corolla, etter vha redningsselskapene som viking og falken sier er Toyota den bilen som det er minst feil med. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Da bør du gå for Toyota corolla, etter vha redningsselskapene som viking og falken sier er Toyota den bilen som det er minst feil med. second that. Men enkelte fiestaer går og går også...berre å finne den riktige fiestaen. edit: i tillegg blir vel fiestaen billigere (?) Endret 18. april 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Fiestaen billigere? I kjøp eller drift mener du? Justyen er jo fæl som få,men 4hjulstrekk er jo moro da og veldig kjekt på vinteren. Og drkaos: Jeg liker ikke å skru, men det må jeg vel nesten regne med uansett når jeg kjøper så billig bil. Åssen er det å kjøpe deler til de bilene? Dyrt? Corollaen ser finest ut og er driftsikker japse, men den er vanskelig å få så billig da. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 hva med suzuki swift ? den har 4x4 men om den er driftsikker gjenstår å se finnes i både sedan og combi... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Fiestaen billigere? I kjøp eller drift mener du? Ialllefall i kjøp...var det eg hovudsaklig tenkte på Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 De er vel ikke så dyre i drift noen av de.. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Kan jo fort bli det om deler begynner å ryke som perler på ei snor Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Til trådstarter: Det kan være lurt å kjøpe bil av eldre mennesker, jeg vet at klutch ofte er slitt og at bilen ofte er daukjørt. Men de har som regel fulgt det som er av servicer, og behandlet bilen meget pent. Samt at de ikke tar overbetalt når de skal selge igjen Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Ja det er det jeg leter etter. Biler som er brukt av oldemødre. Har suzuki swift firehjulstrekk??? Da må jeg kikke litt mer på den! Åssen er kvaliteten på en swift? Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 ville ikke ha vudert volvo 240 da? vet at mange synes den er stygg! bruker en del mere bensin men men! den er driftsikker som f... ruster ikke.. osv.. Lenke til kommentar
eab Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) siden når slutta volvoer å ruste? En 240 (spesielt gassermotorene) bruker minst dobbelt så mye bensin som forslagene lenger oppe Endret 18. april 2004 av Ezekiel Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 ja en i gata mi har en suzuki swift.. 4 dørs sedan.. den drar godt rundt svingene på vinteren det er nok ett interissant alternativ ville jeg tenke for suzuki er vel neppe verst i klassen... pleier være god kvalitet... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Du får ikke så veldig amsse bil for 10 000 ser det ut som, jeg søkte på Suzuki Swift, og her er resultatet Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 10000 til sammen eller 10000 bare på bil? Trenger jo kun annsvar på forsikringa så den blir ikkje så veldig dyr. men er så trasig med en liten bil, ville vurdert noe litt større minst en golf. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hvis du skal ha en bil som går og går, så velg Volvo 240. Stygg som juling, men den er driftsikker. Men jeg liker den ikke! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Og så var det det med at bilen skulle være billig å bruke, og som sagt tidligere: 240 er ikke gjerring med bensinen Lenke til kommentar
Opus Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Du kan finne en god Golf I eller II for 10.000,- 3 eller 5-dørs. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 De gamle franske bilene er vel også greie, en del av de har vel hel- og halvgalvaniserte karosseri.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå