Gå til innhold

MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 250GB,SA


Mr_Tiger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tilgjengelighet: 97 stk 2004-06-01 (ubekreftet)

 

Dette er hentet fra komplett..

 

Med andre ord, med tanke på 939 tror jeg ikke vi får se denne før etter sommeren, kanskje nærmere jul?

Forhåpentligvis kommer det før den tid, men NVIDIA sliter visst med å produsere nok nForce3 250-brikker... Flere andre hovedkort basert på dette brikkesettet er derfor blitt forsinket dessverre.

 

P.S. Undersøkelse: Hva bruker du PC'en din mest til?

 

Stem ! :cool:

Endret av snorreh
Lenke til kommentar
Forhåpentligvis kommer det før den tid, men NVIDIA sliter visst med å produsere nok nForce3 250-brikker... Flere andre hovedkort basert på dette brikkesetter er derfor blitt forsinket dessverre.

:wow: Jeg som hadde tenkt å bestille S754 snart. Vil dette da si at jeg "rekker" å vente på S939? :dontgetit:

 

For øyeblikket er jeg ganske lei pc'n min! Klarer ikke å produsere så mange fps ser dere :(:no:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kommer snannsynligvis til å kjøpe dette kortet samme uka som det er i butikken.

Det kommer sannsynligvis en god del kort samtidig, håper hw.no gjør noen tester eller kanskje en mini-roundup før...

 

Uansett, vil ha ny PC rimelig snart, gidder ikke å vente på S939.

 

Jeg var så:

 

|..|

 

langt unna å kjøpe meg et VIA setup, men heldigvis hadde jeg ikke penger til alt... :D

 

Derfor like greit å vente til Juni, men ikke lengre!

 

Har hørt noen løse rykter om at 939 CPUene kommer til å ligge et stykke over 754 i pris...passer dårlig med min tynne lommebok, spesielt i sammenheng med ovennevnte tålmodighet.

En annen ting er tilgjengeligheten som nevnt over.

 

Noen som har hørt dette / noe annet?

Lenke til kommentar

Dere er klar over at socket 939 ikke betyr så sinnsykt mye for ytelsen? Socket 939 vil være like raskt som socket 940, kanskje 3-5% siden de slipper reg minne...

 

http://www.anandtech.com/cpu/showdoc.html?i=2038&p=6

 

Fx53 = 2,4 ghz = 263,8

Fx51 = 2,2 ghz = 260

3400+ = 2,2 ghz = 257,7

 

botmatch

Fx53 = 2,4 ghz = 109,5

Fx51 = 2,2 ghz = 101

3400+ = 2,2 ghz = 98,6

 

Hvis jeg legger på 5% for ikke reg ram får jeg 106 på fx51 og det er vanvittige 7,5% raskere med socket 939 fremfor socket 754... [spydig]uuuhhhh :) det var masse ;) [/spydig]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...