gunlovin Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg fikk melding om virus fra Norton antivirus i går, men etter en scan fant ikke programmet det igjen. Det dreier seg om loveletter.CI, så jeg lastet ned Fixlove.exe og kjørte det for sikkerhets skyld. Men dette programmet sa at jeg ikke hadde viruset det også. Etter virusmeldingen slettet jeg mappen det havnet i. Går det an å slette virus uten videre? Eller har jeg fått falsk melding? Jeg fikk to nye meldinger om virus litt senere samme dag, og da dreide det seg om JS.exception.exploit og Trojan.Byteverify, men heller ikke de finner jeg med virusscan i ettertid. Noen forslag? Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det høres ut som du har innstilt Norton Antivirus til å automatisk slette detekterte viruser. Så du vil nok ikke finne virusene igjen med en ny antivirus-scanning. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
gunlovin Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 jeg avinstallerte Norton og installerte AVG, dette programmet fant 5 virus, som faktisk er 2 mer enn det Norton hadde varslet om. Ser at The cleaner kan gjøre en god jobb (fra deres egen skryteside, men likevel...) Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå