Nicklas Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Hei ! Bare lurte på om dere kunne ta en titt på Denne siden Vet dere hvorfor ikke den midterste rammen går lengre mot høyre slik at menyene på høyre side blir like lange som banneren ? Og hvorfor rammen på den øverste menyen til høyre er tjukkere enn de under den ? Håper på mange gode svar, alle tas godt i mot ! Lol, forklarte litt dårlig der ... det jeg vil er at begge radene med menyer skal være like brede og at selve rammene under banneren skal bli like lange som den.. Det var det jeg mente Endret 18. april 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
yNx Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Fordi headeren er 800 bred, og du har "låst" den nedenfor til å ikke gå høyere enn 700 med en <td width="700"> Du burde forresten bruke css og <div> istedenfor tables Endret 18. april 2004 av yNx Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Set no-repeat på bakgrunnsbildet, og strekk det litt slik at det vises bedre hos oss med høy oppløsning. Endret 18. april 2004 av EZAccess Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Oki .. satt widht til 800, men det gikk ikke.. ble ikke noe forskjell, også prøvde jeg 100 men det hjalp heller ikke Vet dere hva annet jeg kan gjøre ? Lenke til kommentar
yNx Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Da er det noe annet som sperrer. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Oki noen forslag til hva jeg kan gjøre ? jeg er helt blank Men hva med de menyene ? den til venstre er jo smalere enn de til høyre og den øverste til høyre har tjukkere rammer rundt en de 2 nedre Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ja sett no-repeat på Men jeg personlig likte ikke at det bakgrunns bilde var der Ble litt feil liksom. Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Har ikke noe personlig mot deg, men "Tabeller.. huf a mei" sier meg ingenting om hva jeg kan forvente av innhold i tråden. Skal jeg være helt ærlig så skjønner jeg fortsatt ikke noe etter å ha leste teksten i innlegget ditt (uten å åpne siden det linkes til.) Du skal få en mulighet til å endre emnefeltet, hvis ikke så stenger jeg denne tråden Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) 1. Emne sier at det er tabeller det er snakk om .. innen web 2. Jeg vet ikke hvordan man endrer emne feltet Endret 18. april 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Trykk på edit-knappen og skriv inn et annet emne helt øverst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå