sun360 Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 For F***! Det hjalp ikke allikevel! Kunne spille ca 1 - 1,5 time(er) lenger ( eller noe sånt , men...) Det som er rart at dette problemet ikke vises i noen av mine andre spill. ( altså Desktop crash..) og jeg har en god del up-to-date spill i hylla bl.a Far Cry ( fun fun fun) UT2004 og seff. BF1942 + alle exp. pakker + DC mod ( konge!!) Jeg klokka ned en god del ( må innrøme at jeg gikk ikke helt tilbake,men!) og tempen min er stabil på ca 52-54 C på max load! Er det noen andre ideer ute å går.... Lenke til kommentar
Prinzmetal Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Drit i temperaturen da! Jeg får helt fnatt når folk tar helt av med både voltage-endringer og annet, fingrene av fatet! Crash to desktop er jo et klassisk BF problem! Når BFV ble sluppet var det mye klaging fordi det ikke var ordentlig støtte for Radeon-kort, og det har ellers vært mye mas på div forum mht drivere, fordi mange sliter med å få ting til å funke. Det har hendt meg noen få ganger med krasj til skrivebordet, men mer som en kuriositet. Verre var det at jeg først hadde en kopi av spillet (kremt) men deretter kjøpte originalen. Da jeg installerte denne oppdaterte jeg samtidig grafikk-driverne (nVidia). Det skulle jeg ikke ha gjort... Det viste seg nemlig at de nye driverne klusset til grafikken, noe jeg siden leste om på BFV forum. Rotet litt frem og tilbake med driver-installasjoner og alt funker nå. Men jeg anbefaler å kikke rundt på BFV forum ettersom problemet du beskriver er altfor vanlig. Beklager at jeg ikke har bedre bidrag for æyeblikket. PS Folk skriker seg allerede hese etter den førte patchen, så du kan jo smøre deg med litt tålmodighet og se om den ikke dukker opp snart. Endret 20. april 2004 av Prinzmetal Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Jeg antar at du har rett.... Forsåvidt så har jeg sett rundt på noen andre BFV forum, der jeg fant problem beskrivelsen, men ingen løsning ( så langt). Jaja , tålmodighet er noe jeg ikke har mye av ( ) , med tanke på hvor mye spillet kostet meg... Takk for all input fra alle sammen. Håper denne tråden overlever lenge nok til at vi kommer frem til en snedig løsning.... Lenke til kommentar
Prinzmetal Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Du kan regne med at BFV vil modnes som en fin rødvin når patchene kommer, så fortvil ikke . Men jeg sympatiserer helt klart. Bittert er det, og man må jo bli irritert på EA . Har hørt om "seriøse" spillere som ikke engang gidder vurdere BFV, ettersom de ikke anser det som et ferdig produkt... De venter på at vi stakkare har Beta-testet lenge nok og EA finner det for godt å slippe patchen/sluttproduktet. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Er jo Radeon 9800pro/xt bugg i bfv da... bfv klikker etter hvert dersom AA og AF ikke er slått av. Endret 21. april 2004 av FLuAA Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Den er AV hos meg, men takk for tipset likeså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå