JR Ewing Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hører på alt fra Wagner til Disiplin. F.eks Korn, Deftones, Immortal, Offspring, Charta 77, Satyricon, Dimmu Borgir, The Streets og Radiohead. Nevner i fleng. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 metal(immortal, opeth mostly... liker mykje rart) trance\techno\house(alt for mykje til å listast, no for tida går det mykje i snadder frå anjunabeats) hiphop\rap\triphop(rjd2, murs, promoe, immortal techniques, dilated peoples, fingathing.... pluss myyykje meir) ellerst så likar eg det meste, ganske allsidig kan du tru... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Slett dette inlegg! Endret 19. mai 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Eminem - låtene fra før han ble kjent og mens han ble kjent.. "Eminem og Royce Da 5'9 - Bad Meets Evil" er fet. De to siste albumene har vært litt "jeg har gått tom for penger og gir derfor ut en skive".. Eminem var en syk syk mann... Ice Cube sine album fra tidlig 90-tall er også fete. Dr.Dre sine produksjoner på eldre skiver er også hot... Det blir mest Rap ja.. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 For det meste punk og ska, men ikke old school. Relient K, Five Iron Frenzy, Slick Shoes, Ace Trouleshooter. Det værste jeg vet er "elektronisk musikk", trance, dance og hip-hop. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Old School Rock har noe eget over seg... Musikk som gjør noe med sinnet ditt, f.eks. RHCP... Morsom musikk som Blink-182 Rap, f.eks. Eminem (går vel inn under morsom det også), mye norsk rap, f.eks Dirty Oppland, Spetakkel og Klovner i Kamp. Litt "gangsta-shit" innimellom også. Avhenger av humøret, men hører stort sett på alt... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Linkin Park,Evanesence,Ill Nino,Adema,Dj Darkzone,Energy 52(Cafe Del Mar),Kai Tracid,GTR,M.O.R.P.H(Maximum Overdrive),Nightwish.Dette er de jeg hører mest på for tiden Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Proto-punk/psychadelia: The Doors, The Velvet Underground, Lou Reed, The Stooges, Iggy Pop, MC5 Går mye av den sjangern for tida. Men generelt sånn generelt sett så er det vel grungen som står mitt hjerte nært; Smashing Pumpkins (kanskje ikke rein grunge men), Alice In Chains, Nirvana og Pearl Jam. Endret 18. mai 2004 av tjalla Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 hører på så og si alt.. det som spilles for tiden er : dimmu borgir, dream theater, nightwish, coldplay, oasis, ralph myerz and the jack herren band, RHCP, Kaizers Orchestra, RATM, Rammstein, Prodigy+++ hører på sinnsykt mye forskjellig Lenke til kommentar
Crisko Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 hører egentlig på det aller meste, i allefall av rock og metal. Liker en andre sjangere også, men det kommer vel litt mer ann på hvilket humør jeg er i. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 I det siste har det gått i litt snurrig, skurrig elektronisk: Kjetil D. Brandsdal - Rogalands Lydigste Kiyo - Chaotech Odd Echo Spunk - Den Øverste Toppen På En Blåmalt Flaggstang Begynner å ta en liten retrovri, så dagens vinylkjøp ble: Syd Barrett - Barrett Lennon/Ono - Double Fantasy Donny Hathaway - Live Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 The Doors, The Velvet Underground, Lou Reed, The Stooges, Iggy Pop, MC5 Bra saker, meget bra saker. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg høres mest på: Enigma, Bond, Vanessa Mae, Sarah Brightman, Eros Ramazotti, Enya, Dido, Kent, Lisa Nilsson, Moby, Pet Shop Boys, Sugababes osv.... Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Smak og behag og alt det der, men grøss og gru. Sugababes??? Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Sorry for dobbelpost, venta i 2 min uten at noe skjedde... Endret 22. mai 2004 av Pangaea Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Borknagar (Digger Epic, knall plate. Release i slutten av juni. Digger å få promoer!), Satyricon, Entombed, the list goes on here Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Smak og behag og alt det der, men grøss og gru. Sugababes??? Ved rette anledning; hvorfor ikke... Øvrig er favorittene variert: Bjørk, REM, U2, Red Hot, Metallica, Iron Maiden, Twisted Sister og Alanis Morisette må nevnes. Endret 24. mai 2004 av jultomten Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Muse, RHCP, QOTSA og Turbonegro er favorittene. Lenke til kommentar
carnage Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Dimmu Borgir sine litt eldre verk. Sikter til Stormblåst og For All tid.Deilig musikk det der. Legendariske album! Mesterverk IMO! Syns det var å ta litt hardt i, men Liker for det meste black-metal, men også andre metal sjangrer.. Favoritt band: Mayhem Darkthrone Trelldom Gorgoroth Windir Emancer (Utumno-demoene var herlige) Emperor Det gamle av Satyricon Dissection er fint å slappe av til, men hører ellers lite på det. Gammelt Bathory er klassisk tja.. det var vel favorittene, resten får vi ta en annen gang Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Gamle Metallica. HIM. Nirvana. Vanessa Carlton. Limp Bizkit. Har begynt å få litt sansen for Mudwayne og Slipknot også. Også hører jeg på r&b! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå