Putekos Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Alt mulig. Men mest Vanessa Carlton. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 dimmu borgircradle of filth in flames black sabbath ozzy metallica dream theater rainbow deep purple osv.. mest metal og gamle rocke låter det går i her ChilloutPsytrance (med undergenrer) HardCore SpeedCore TerrorCore BreakCore Drum'n'Bass Så forskjellige folk kan være.... Liker faktisk noe rock også, særlig dimmu borgir - puritania. Har vel noe med at den ligener veldig på sånn musikk jeg liker... Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Nå er ikke Dimmu Borgir rock da.... Jeg liker rock n roll / rock AC/DC, Led Zeppelin, Guns N Roses, noe Ozzy, Iron Maiden, Rolling Stones. Pluss flere i samme sjanger jeg ikke husker i farta... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Liker div. rock/punk rock jeg Endret 21. april 2004 av So Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Nå er ikke Dimmu Borgir rock da.... Jeg liker rock n roll / rock AC/DC, Led Zeppelin, Guns N Roses, noe Ozzy, Iron Maiden, Rolling Stones. Pluss flere i samme sjanger jeg ikke husker i farta... Såpass vet jeg, og mente ikke at Dimmu vra rock heller. Mente jeg liker rock, men Dimmu Borig er også veldig kult! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hører på masse rart jeg, men metall/rock ligger høyest på lista Lenke til kommentar
Wild Child Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 HAPPYHARDCORE RUUULER Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 I de siste dagene har jeg hørt mye på: Megadeth - Countdown to extinction Dire Straits - Sultans of swing Silje Nergård - Nightwatch Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hører på mye rart. Band: Coldplay! Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 hører på vannvittig mange band og sjangere i grunn men det går mest i : * Alternative (metal\rock\pop) , Post-Grunge, Emo, Britpop, Punk Revival (rock med andre ord) gadd ikke å liste opp bands engang, i rettferdighetens navn kunne noen blitt utelatt og det går ikke ann Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Akkurat nå: Soul og funk som f.eks. Marva Whitney - I'm tired, I'm tired, I'm tired (fra albumet It's my thing, en James Brown produksjon som rocker så j**lig) Men av og til må jeg ha litt avveksling med f.eks -Acid Mothers Temple (tung japansk ny-psykedelia) -High Rise (legendarisk tungt mastret debutskive som er helt ubeskrivelig fet, ikke tro du spiller rock hvis du ikke kjenner denne) -Noxagt (norsk metal går nye veier) -Tujiko Noriko (dronning av søt elektronika) osv... Endret 5. mai 2004 av tigerdip Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hører kun på metall ...Children of bodom(follow the reaper,Hatebreeder er mine favoritt album), In Flames, litt Dimmu Borgir, Stratovarius.... Lenke til kommentar
ilex Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 nu jazz, lo-fi, dub og annet electronica og noe alternativ rock for det meste. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Innen Metal (Heavy og Black): Cradle of Filth (Alle platene er gull) Dimmu Borgir (Enthroned ) In Flames Nightwish Borknagar (Rivalary of Phantoms! ) Metallica (Hovedsaklig det "gamle") Innen Elektronisk (?) (Trance og Core) Trance: Er for mange her, så nevner CDer/sett: ID&T Trance DJ Tiesto Mischa + veldig mange flere som jeg ikke kommer på Core: Har sansen for Hard-Core, begynte å høre på det for ikke så lenge siden (1 mnd +-). TerrorCore blir bare bråk i mine ører! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Metal/Rock her ja.. Metallica (albumene før Black Album) In Flames Dimmu Borgir CKY Feeder Blindside Foo Fighters Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Bare det ikke er boyband musikk, tranze (egentlig alle former for tekno, utenom Ugress), altfor hard metall eller rap. (liker litt rap, ikke misforstå, men hele den "yo yoyoyo, i be illin and drive-bying, pop a cap in yo azz beyotch, smoke weed everyday møddaføkka sup, we be da best!" blir for teit... Minner meg om når jeg tar en fjortiss i CS og får høre "STFU n00b, l8 til 1000, eg p*l*r moren din i r*ven hver kveld, forbanna wannabe 1337!" Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Pink Floyd (Psychedelic Rock) System of a Down (Nu/Alternative Metal; Neo-Gothic Metal) Metallica (Thrash Metal, nyeste albumet har litt nu i seg) Rage Against The Machine (Nu/Rap Metal) Clawfinger (Indistruel/Rap Metal) Linkin Park (Nu/Rap Metal) Sepultura (Speed/Thrash Metal) Soulfly (Speed/Thrash Metal) Machine Head (Heavy NuMetal) Disturbed (NuMetal) Extol (Progressive Death Metal; kristen black metal?) Nightwish (Goth Metal; Power Metal) Theatre of Tragedy (Goth Metal) Evanescence (Nu/Goth Metal) In Flames (Melodic DeathMetal) Iron Maiden (British Melodic Metal) Hammerfall (Power Metal) Manowar (Power Metal) Audioslave (Stonerock) Amen (PunkMetal, stilen minner litt om Sex Pistols) HIM (Soft Metal; Love Metal?) Dream Theater (Progressive Metal) Don Davis (Filmmusikk) Apocalyptica (Cello-rock, har et veldig bra metallica cover album) Public Enemy (Rap) Gatas Parlament (Norsk Rap) OutKast (Alternative Rap) Placebo (Rock med litt electronica) The White Stripes (Rock) The Hives (Rock) The Vines (PunkRock) Lene Marlin (Pop) Micheal Jackson (Pop) Sting (Pop) Røyksopp (Electronica) Ugress (Electronica) The Chemical Brothers (Electronica; BigBeat) The Crystal Method (Electronica) Prodigy (Electronica) ...og mye mer, men eg gidder ikke å nevne flere Endret 11. mai 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Eg likar metal og heavyrock: Favorittbanda er Guns N' Roses og Nirvana. Andre eg liker er: Queen, Twisted Sister, Inflames, Metallica og TNT! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 For å ikke glemme NightWish ! konge musikk det Sikker på det? Beste album ever må jo selfølgelig bli: Turboneger er best ja! Så kommer Slayer, Foo Fighters, Euroboys, Tenacious D, Side Brok, Xploding Plastix ...og masse anna genialt. Går for det meste i råkk da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå