Wild Child Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Jeg lurer på hvilken musikk dere liker best... Enten:sjanger,album eller band........ sjøl liker jeg techno happy hrdcore å rap... ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 18. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
Bobby_Brown Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Frank Zappa, Velvet Underground, The Clash og noe annet i den sjangeren der. Lenke til kommentar
insider Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 All Gammel Rock fra 60 70 og 80 tallet ! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Dimmu Borgir, Metallica, Borknagar, Smashing Pumpkins, Pantera, Black Sabbath For det meste metal Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg lurer på hvilken musikk dere liker best...Enten:sjanger,album eller band........ sjøl liker jeg techno happy hrdcore å rap... Så du er litt over alt? Hører mye på heavy metal.. men egentlig liker jeg stort sett alt, bare det fenger og har en viss standard og sjel.. Techno og slikt er ikke helt min stil.. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Dimmu Borgir, Metallica, Borknagar, Smashing Pumpkins, Pantera, Black Sabbath For det meste metal Såklart. In Flames må nesten være best! Rage Against The Machine er bra, WASP er bra. Paradise Lost er bra, HIM er ok. Dark Tranquillity er bra. Trenger foresten flere nye band, begynner å bli lei musikken min Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Er ganke altetende, men har noen favoritter Michael Jackson David Bowie Deep Purple Pink Floyd The Beatles Moby Led Zeppelin Prodigy Trance "type Goliath" Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Black Metal er jo fortsatt kos. Dimmu Borgir sine litt eldre verk. Sikter til Stormblåst og For All tid. Deilig musikk det der. Emperor. Også her deres litt eldre produksjoner, som for eksempel In The Nightside Eclipse. Darkthrone er jo også fint. Annet forskjellig... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Dimmu Borgir sine litt eldre verk. Sikter til Stormblåst og For All tid.Deilig musikk det der. Legendariske album! Mesterverk IMO! Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) 1.Trance / techno - For å nevne noen artister, (Russenmafia , Flipside , Verzus, Gouryella og Megara vs DJ Lee osv) 2.Rock / metal (TNT, Within Temptation, System of a Down, Metallica, ACDC, Dream Theater osv.) Er desse sjangrane det går mest i stortsett. Ellers artistar som : Sidebrok og DJ Løv & Ravi Endret 19. april 2004 av praut86 Lenke til kommentar
HansArne Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hører på det mest på 70-talls prog eller metall. Men kan også slappe av med klassisk eller blues. Bryr meg ikke så mye om hvilken sjanger det er bare det er bra. Det går nok mest i Zappa, Cradle of filth, Zeppelin, Ozzy og Dimmu Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Symphonic Rock/Progressiv Rock/"Prog": King Crimson, Yes, Genesis, Premiata Forneria Marconi, Banco del Mutuo Soccorso, Le Orme, Eloy.. etc. Moderne Symfonisk Rock: Marillion, Anglagard, Transatlantic, Spock's Beard.. etc. Kunst Rock som bl.a: David Bowie og Brian Eno på syttitallet. Blues Rock: Cream, Yardbirds og Colosseum. Klassisk Rock: The Nice og ELP. Hard Rock: Deep Purple, Led Zeppelin, Black Sabbath og Gravy Train. Krautrock: Tangerine Dream, Faust, Kraftwerk og Can. Pop (eksperimentel): XTC og Pere Ubu. Post rock: Mogwai, Tortoise og Godspeed You Black Emperor. Psykadelisk (Rock): Beatles, Jimi Hendrix og Jefferson Airplane. Space rock: Pink Floyd, Hawkwind, Ozric Tentacles og Quarkspace. Stoner Rock: Kyuss og Corrosion of Conformity. Canterbury: Caravan, Camel og Soft Machine. Jazz Pionerer: John Coltrane, Eric Dolphy, Ornette Coleman, Thelonious Monk.. etc. Fusion: Miles Davis, Mahavishnu Orchestra, Herbie Hancock, Terje Rypdal, Jan Garbarek og Sun Ra. Avant-Jazz: Art Ensemble of Chicago, Cecil Taylor og John Zorn. Indo-Fusion: Anouar Brahem og Rabih Abou-Khalil. Skandinavisk Folk Rock: Den Fule, Hedningarna og Folque. Elektronisk: Edgar Froese, Klaus Schulze, Merzbow, Brian Eno, Autechre, Aphex Twin, Squarepusher, Spring Heel Jack og Subgud. Har før nevnt metall her, (gidder ikke dele det opp i de forskjellige sjangerene). Lenke til kommentar
insider Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 For å ikke glemme NightWish ! konge musikk det Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Det går mest i 70-talls soul og funk (det går i låter ikke artister) Tung sær rock, mest japansk (High Rise, Boredoms, Noxagt, Usaisamonster, Fushitsusha, Acid Mothers Temple +++) Hører også på litt elektronika som f.eks Kim Hiorthøy, Tujiko Noriko, Kiyo ++ og alt det gamle vanlige (Pj Harvey, Nick Cave, De La Soul, Prince, Velvet underground, Anja Garbarek, Erykah Badu, Belle & Sebastian, Blood Brothers, Django Reinhardt, Bulgarsk Kvinnekor, Depeche Mode +++) Nisje Olm: Det var lista si det Endret 20. april 2004 av tigerdip Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Liker stortsett rock med punk- og/eller popelementer. Artister (ikke i rangert rekkefølge): U2 Salvation Street Silver Coldplay Stortsett de det går i. Men hører også litt på f.eks. DC Talk, og kan finne på å høre på Turboneger. Alt av metal, rap, techno/, trance, dance osv. prøver jeg å unngå.. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) jeg hører på metall, jazz og en del folkemusikk. jeg har liksom ingen soleklare favoritter i noen av sjangerene, siden det er så utrolig mye bra der (alt til sitt bruk, på en måte.) Edit: skrivefeil Endret 20. april 2004 av rasgar Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Her går det i: Kiss, AC/DC,Guns n' roses, Metallica, Iron Maiden, Dream Theather+++ Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 band da kan jeg hvel si west-life back-street boys og en del mer.... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Typer musikk: Chillout Psytrance (med undergenre) HardCore SpeedCore TerrorCore BreakCore Drum'n'Bass Og litt trance og hardtrance. Men har gått lei egentlig.... Endret 21. april 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Even. Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 dimmu borgir cradle of filth in flames black sabbath ozzy metallica dream theater rainbow deep purple osv.. mest metal og gamle rocke låter det går i her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå