TLZ Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 tja.. du har kun "dunk-dunk" sjanger du har der da.. er MAAANGE andre sjangrer innen elektronika.. fks. Big Beat (The Chemical Brothers) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Yes, jeg skal utfylle guiden mer etterhvert, med opplysninger fra nettet. Trengs ikke.. syns den er bra jeg Alt kan forbedres tja..du har kun "dunk-dunk" sjanger du har der da.. er MAAANGE andre sjangrer innen elektronika.. fks. Big Beat (The Chemical Brothers) Vil ikke akkurat si at DeepHouse og Chillout er typisk Dunk-Dunk. Men som sagt, "guiden" skal utfylles så snart jeg får litt tid. Skal se om jeg får sett på den til helgen/torsdag. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 greit at jeg bruker guiden på hjemmesiden min? Om du sier ja, hva skal jeg evt. linke til for å kreditere deg? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Du må gjerne bruke den! Bare skriv at det var jeg (Fragletrollet/Magnus Støren Wedèn ) som har laget den, ev. med mail! Bare hyggelig at du vil bruke den... Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Tusen takk Da tar jeg en copy paste på html koden, å kikker etter oppdateringer her.. sender deg en mail når jeg har lastet opp koden på siden min.. I mellomtiden kan du sende en mail til [email protected] så jeg har din epost adresse. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Dere kunne spart dere for mye tid hvis dere bare la alt sammen i kategorien RÆV MUSIKK! det er så ensformig dritt, at dere orker hører på dette! hver eneste sang er jo klin lik! Men dette er jo seff bare min HO Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 hmm.. det er ikke så greit å ikke ha innsikt i elektronisk musikk.. er gaaanske så mye forskjellig.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Dere kunne spart dere for mye tid hvis dere bare la alt sammen i kategorien RÆV MUSIKK! det er så ensformig dritt, at dere orker hører på dette! hver eneste sang er jo klin lik! Men dette er jo seff bare min HO Vedder på at du aldri har hørt chillout ell. Er du sånn harbarka metal fan? Gansk mye likt der også.... Men som de sier i en Angerfist sang: Everything is a copy of a copy of a copy... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Dere kunne spart dere for mye tid hvis dere bare la alt sammen i kategorien RÆV MUSIKK! det er så ensformig dritt, at dere orker hører på dette! hver eneste sang er jo klin lik! Men dette er jo seff bare min HO Vedder på at du aldri har hørt chillout ell. Er du sånn harbarka metal fan? Gansk mye likt der også.... Men som de sier i en Angerfist sang: Everything is a copy of a copy of a copy... nope, er heller ikke metal fan.. har ingenting fast, men tenk Oasis Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Dere kunne spart dere for mye tid hvis dere bare la alt sammen i kategorien RÆV MUSIKK! det er så ensformig dritt, at dere orker hører på dette! hver eneste sang er jo klin lik! Men dette er jo seff bare min HO Vedder på at du aldri har hørt chillout ell. Er du sånn harbarka metal fan? Gansk mye likt der også.... Men som de sier i en Angerfist sang: Everything is a copy of a copy of a copy... nope, er heller ikke metal fan.. har ingenting fast, men tenk Oasis Synes personlig at slik popmusikk høres helt lik ut uansett, sikkert på samme måte du føler for elektronisk musikk. Men noe pop liker jeg, som The Verve.. Men ingen tvinger deg til å lese guiden, vel? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Dere kunne spart dere for mye tid hvis dere bare la alt sammen i kategorien RÆV MUSIKK! det er så ensformig dritt, at dere orker hører på dette! hver eneste sang er jo klin lik! Men dette er jo seff bare min HO Vedder på at du aldri har hørt chillout ell. Er du sånn harbarka metal fan? Gansk mye likt der også.... Men som de sier i en Angerfist sang: Everything is a copy of a copy of a copy... nope, er heller ikke metal fan.. har ingenting fast, men tenk Oasis Synes personlig at slik popmusikk høres helt lik ut uansett, sikkert på samme måte du føler for elektronisk musikk. Men noe pop liker jeg, som The Verve.. Men ingen tvinger deg til å lese guiden, vel? bare fordi min mening ikke er positiv betyr ikke at den ikke får være her.. forum er tross alt deling av meninger, positiv og negativ men vi er heller enig i at vi er uenig.. liker the verve jeg også Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Dere kunne spart dere for mye tid hvis dere bare la alt sammen i kategorien RÆV MUSIKK! det er så ensformig dritt, at dere orker hører på dette! hver eneste sang er jo klin lik! Men dette er jo seff bare min HO For det første dekker elektronikabegrepet mye mer enn det som er tatt opp her. For det andre trenger du nye ører, eller litt bedre erfaringsgrunnlag å uttale deg på. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 men vi er heller enig i at vi er uenig.. liker the verve jeg også Tror det er lurt. Andre kan ikke bestemme hva som er bra musikk... Hvis noen vil høre på mobilringelyder i stereo istedet for skikkelig musikk, så kan de jo få lov til det hvis de vil. Personlig foretrekker jeg alt annet enn Elektronikamusikk *hodepine* Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Rart hvordan så mange tror elektronika er ensbetydig med dunk dunk. Leste dere noe idet hele tatt? Men som sagt, musikk for være alle og enhvr sitt valg. Skal ikke presse på noen musikken jeg liker.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Dere kunne spart dere for mye tid hvis dere bare la alt sammen i kategorien RÆV MUSIKK! det er så ensformig dritt, at dere orker hører på dette! hver eneste sang er jo klin lik! Men dette er jo seff bare min HO Å se å dra til h*lvete med deg din lille grineunge. Hva FAEN er poenget med å ødelegge en helt kurant tråd for elektronikaelskere, bare fordi DU ikke likker det? Vi DRITER i om det er din "HO", ingen tvinger deg til å svare på en tråd. Takk, hei. Pell deg ut. Endret 3. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 <@Rob_Saunders> it's not all crap <+K_Praslowicz> Maybe, But I'm not one to dig through piles of shit to pick out a good piece of corn to eat. sorry, passet for perfekt.. sannheten er at jeg var frustrert, var nemlig på LAN der han ene med høytalere skulle BARE spille techno.. beklager at jeg ødela tråden, fortsett som om jeg aldri var her Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 fortsett som om jeg aldri var her We intend to... Men takk for din høflighet Jeg er snart ferdig med kodinga Fragletrollet.. Tok litt lengre tid enn forventa siden jeg må omgjøre på hele www.xanitra.com.. hele hjemmesiden er jo på engelsk, så jeg må lage en seksjon som er på norsk. Men det burde ikke ta lange tiden. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Skal oppdatere idag, keep in tuch =) Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 siden er nå online med den norske versjonen. http://www.xanitra.com det er bare å stikke innom å trykke på det norske flagget. Det skal selvsagt bli penere. Men det er i hvertfall online nå for de som besøker xanitra.com., så får jeg pynte på det når jeg får tid. Om det er noe du vil jeg skal forandre på, er det bare å si ifra. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Oppdatert litt (lagt til et par Core typer og moddet litt rundt). Skal se om jeg frå gjort mer ikveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå