FuglFøniks Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Morn, sliter med å få mitt NFSU til å funke. Når jeg forsøker å inst. patch 4.0 (jeg får blackscreen), så får jeg beskjed om: "Missing or invalid registry/INI entry... Kan noen hjelpe meg Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 det høres ut som du mangler ei fil. du må nok reinstalere det. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 det høres ut som du mangler ei fil. du må nok reinstalere det. Trodde jeg også, men jeg har re-installert det nå samme skjer.... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Broren til en jg kjenner fikk d brent av en kamerat og d funka dårlig, veit ikke om d var samme feil mn han måtte skifte til engelsk tid på klokke instillingene eller no sånt no så funka d faktisk... En kar han kjente som hadde kjøpt d måtte gjøre d for å få d til å funke Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 hvis du ikke har gjort det må du gå inn på kontroll panelet , innstillinger for region og språk, så setter du tiden til engelsk(australia). da skal det funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå