Stig-Arne Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Sliter litt her.. Jeg får ingenting frem på displayet.. har kontrollerkortet til displayet og flatkabelen. Og ett eget kontrollerkort i ett PCI spor... Det fungerer veldig bra til skriveren.. det har jeg testet. Men når det kommer til displayet blir det verre. Jeg har prøvd nåde lcd smartie og lcd studio uten hell.. i tillegg til lcd smartie har jeg prøvd port95nt og userport uten hell Har også testet det på en annen maskin med paraell port på hk og der fungerte det uten problemer.. Så det jeg kan tenke meg er at det er noen instillinger som er feil på denne maskinen.. noen som har en liten anelse om hva det kan være? Til moddisene: Jeg vet denne egentlig hører til under programvare foumet.. men der henger det skjelden noen som har og bruker disse programmene.. derfor overklokking.no forumet Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Har du satt opp riktig driver for displayet? Hvis du HAR det; Prøv å sett paralellport til "EPP" i bios. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 vel.. siden dette er ett kontrollerkort er det ikke BIOS muligheter til kortet.. tror jeg da..har ikke sjekket det så nøye.. Drivere.. joda.. port95 og userport er prøvd.. lcd smartie er satt til paraell port.. men der står det port 398 tror jeg det var.. kan det være noe der? er noen plass jeg kan finneut hvilken port kortet bruker? Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Står 378 her... prøv det. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 urk.. mente jo selvfølgelig 378 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå