Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Style min BMW 318i E36

Anbefalte innlegg

Ja skal ha noe som er stilrent: som de som er på bilen der

De passer veldig godt også til en rød bil :)

Denne

10826734965111414rs.jpg

og denne

DPDz8S1093712542.jpg

er i grunn ganske like men den røde synes jeg er finest

Noen enige ?

Har også tengt på

a4vHOO1093712480.jpg

Endret av insider
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja den er volsom men den er også veldig stilren

Synes det blir litt dumt å style min 318 som en m3..

Denne fronten har jeg også sett litt på. Men synes den ikke er så tøff som de andre.

og denne

Synes denne også er litt fin.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
blir litt små teit å style den som en m3, hold deg borte fra den, finnes mange andre stylinger som er kule. se på Rieger, AC Schnizer, Hamann, osv.

og kjøp komplette kitt ser litt teit ut med blandings. eller bare leppe. sidekjørt som du vil.

og den hekken må man ha to enderør og det er jo forsatt en 318.

det er ihverfall ganske lattelig og se fullblods m3 med trommelbremser!

Jeg er forholdsvis enig i det med at "less is more" uttrykket suger!

Men tilbake til ditt innlegg, det beste (& enkleste) er jo selvfølgelig å kjøpe et komplett sett! Men i hans tilfelle anbefaler jeg han om å kjøpe frontfanger og sideskjørt som tilhører samme sett, og har samme høyde ifra marken som bakfangeren han har tenkt å kjøpe, slik at det ikke ser helt inn i helvette ut... :thumbdown:

Når det gjelder doble eksospotter går det an å ha en "dummy" det vil si at kun det ene enderøret er i bruk... litt harry men funker! :!:

Bremsene kan han jo oppgradere til skivebrems ifra en større modell, alltid greit å ha gode bremser! :whistle:

Endret av vincent_vega
Lenke til kommentar
Styling av biler er utrolig harry. Mange er av den oppfatning at styling er mandig.

FEIL! Dette er mandig

Tror du har vokst med feil idealer!

Dessuten mistenker jeg deg for å være en fattig snekker som kjører rundt i en bulkete nissan pickup fra begynnelsen av 80 tallet og som i tillegg ikke har dame fordi du blir kåt av verktøy... GET A LIFE!!!!!

Lenke til kommentar

Noen råd:

Ikke "lexus"-lykter på bmw, ser bare _tragisk_ ut.

Hold deg til øyelokk over lyktene, de som står under er ikke pene.

Drit i å dra på så sinnsykt på bmwen, ser godt og vel harry ut.

Dette ble bare råd om hva jeg ikke synes du skal, får komme med noen fornuftige "skal" råd etterhvert :)

Lenke til kommentar

hehe ja takk for råd :p blir nokk lit til jeg kjøper styling enda .. vinternen er jo somregel ikke snill mot slikt.

m3 fanger er med i forslagene igjen.

Bremsene kan han jo oppgradere til skivebrems ifra en større modell, alltid greit å ha gode bremser!

har faktiskt tengt på dette:

noen som vet hvor mye dette vil koste ?

Lenke til kommentar

Bremsene kan han jo oppgradere til skivebrems ifra en større modell, alltid greit å ha gode bremser!

har faktiskt tengt på dette:

noen som vet hvor mye dette vil koste ?

Hakke peiling, hør med www.gsbildeler.no :yes: eller prøv å hør på bilopphuggeriene om de har noen e36'er som e kollisjons skadet og har bremsedeler de har plukket av du kan kjøpe...

Siden du mest sannsynligvis har skiver framme trenger du bare skivebremser bak og rørhålloi og ny hovedsylinder på bremsekraftforsterkeren og greier, er ikke helt sikker på om du trenger en helt ny bremsekraftforsterker da men husk ihvertfall at du trenger kraftigere bremser foran! Hehe...

Jeg ville flyttet bremsene ifra den nærmeste modellen som har skivebremser både framme og bak, f.eks en 320i eller en 323i... (er ikke så god på de nyeste bmw'ene...)

Lenke til kommentar
Ikke sett på m3 styling på BMWn din, du blir bare ledd av.. folk forventer at bilen din går bra når de ser en BMW med M-styling..

Man får jo kjøpt vanlige BMW'er med M-pakker også da. Så lenge man ikke er en noob så forventer man ikke at en bil med M på skal gå fælt unna.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Takk for linker Alexern :)

92-98E36SuperGT-FK.jpg

dette tror jeg må være den bredeste widebodyen jeg har sett :)

Fete carbonvinger på den siden også :)

Men tror jeg kommer til å vente til våren igjen med styling nå høsten / vintern kommer så fort...

Har en viss følelse at det blir bare kluss å kjøpe på masse så kjøre den en vinter og sjangse på at ikke noe av det sprekker ol.

Men men.. blir kansje senkesett om ikke så lenge.. lomeboka som begrenser :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...