Dorian Gray Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Finnes det et program som gjør at bakgrunns bildet på skrivebordet blir til en alltid oppdatert webcam bildet? *merket når jeg skrev dette at det var en utrolig teit idé.. men finnes det?* Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Feilpostet, og jeg tror det du leter etter kalles "speil" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Den var du flink med Carrox, gratulerer. Håper du køddet med oss Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det hadde jo faktisk vert litt "gøy" med et slikt programm.... Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Den var du flink med Carrox, gratulerer. Håper du køddet med oss Ja. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Finnes det et program som gjør at bakgrunns bildet på skrivebordet blir til en alltid oppdatert webcam bildet? *merket når jeg skrev dette at det var en utrolig teit idé.. men finnes det?* Du kan jo bare bruke active desktop med en html-side som oppdateres 1 gang i minuttet da.. Mener å huske at jeg har prøvd dette engang.. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Sjøldigger adawen? Nei, jeg hadde noen andre der.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Selvfølgelig er hun det, hvem digger vel ikke seg selv Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det går ihvertfall ann å få mediaplayer strem på dette... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Heter det ikke "narsisist"? ... eller er jeg på jordet IGJEN? Endret 6. juni 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Heter det ikke "narsisist"? ... eller er jeg på jordet IGJEN? narsisme el. narsissisme, psyk., bet. i psykoanalytisk teori på en erotisk ladet opptatthet av og kjærlighet til seg selv som innebærer en manglende evne til kjærlighet overfor andre. Det var S. Freud selv som innførte den språklig uriktige form n. (jf. Narkissos). Du har nok rett Mr.Berg, om det ikke er "narsissist". Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Feilpostet, og jeg tror det du leter etter kalles "speil" :!: :!: Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Tror jeg har vært borti en sånn en (en narsisist altså.) Ikke lett å forstå seg på, og de kan gjøre mye dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå