Alte-to Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hei. noen som har pirka opp ei slik mus? Har lest at de er under de 4 pads'n... men er de det, gidder jeg ikke og skru den opp. kjenner de ikke under de to klistermerkene. noen som vet? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Aner ikke, men hvorfor i alle verdens gårsdager skal du skru opp ei intellimouse 4.0?! Jaja.. Det er vel ikke noen andre plasser eventuelle skruer kan sitte på 4.0, så de er sikkert under pads'ene.. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Ser ut som de sitter under padsene Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Aner ikke, men hvorfor i alle verdens gårsdager skal du skru opp ei intellimouse 4.0?! Jaja.. Det er vel ikke noen andre plasser eventuelle skruer kan sitte på 4.0, så de er sikkert under pads'ene.. Takk for svaret... saken kunne jo ha hvert limt sammen! Tenkte kanskje jeg skulle bytte et par LEDs, men det er jo for F"#¤ RØD plexi... da nytter det kanskje ikke med blå LED !?! -TA- Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Aner ikke, men hvorfor i alle verdens gårsdager skal du skru opp ei intellimouse 4.0?! Jaja.. Det er vel ikke noen andre plasser eventuelle skruer kan sitte på 4.0, så de er sikkert under pads'ene.. Takk for svaret... saken kunne jo ha hvert limt sammen! Tenkte kanskje jeg skulle bytte et par LEDs, men det er jo for F"#¤ RØD plexi... da nytter det kanskje ikke med blå LED !?! -TA- Blir vell lilla aktig da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå