walla Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 jeg lurte på hvordan man kan surfe anonymt på nettet, slik at man ikke viser sin IP Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Du kan bruke en Proxy, om du går på f.eks www.showmyip.com så viser den ipen til proxien. Men dette tar bittelitt lengre tid å få opp sider siden du må sende request til proxyserveren som så sender request til nettstedet. EDIT: Hvilken nettleser bruker du? Endret 17. april 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 jeg lurte på hvordan man kan surfe anonymt på nettet, slik at man ikke viser sin IP var det ikke en "blackmailer" som brukte anonymizer for å kreve penger via inet? koster penger though Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Kan bare bruke en offentlig proxy. Hør med noen om de vet om noen Lenke til kommentar
walla Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 kan jeg bruke de som er her eller? http://www.publicproxyservers.com/page1.html Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Du kan det, men de ligger litt langt unna da. Finn noen i scandinavia. hør med venner\på irc etter public servere... For å bruke proxy går du på Fil->Innstillinger->Nettverk og proxy tjenere, putter inn ipen på HTTP og huker av for å bruke den. Port 80 er mest vanlig, men det får du sikkert oppgitt Endret 17. april 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
walla Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå