klove Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Noen som har innslagene til Otto Jespersen ? Lenke til kommentar
GSM Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg har : Hvor er alle tullinger, Jeg hater Ari Behn, og en del andre men har ingen steder å laste de opp Lenke til kommentar
klove Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 kan du ikke maile dem ? eller er de for store ? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 tror ikke denne posten kommer til å leve så lenge akkurat.. ok.no støtter ikke nedlasting av filer, tror jeg? Har sett lignende ting før, og de ble stengt.. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ja...men herregud. Alt er jo faenmeg ulovlig hvis man undersøker litt, men det som burde vært ulovlig er alle de jævla gnålemeldingene om at "denne posten kommer til å bli stengt" osv. La det være opp til moderatorene! Hvis du er en liten sopp med fritidsproblemer, så sladre til en moddis da vel! Men ikke kom med sånt piss om at tråden er imot retningslinjene, for det er jo ingen vits med sånne meldinger! Kom med et konstruktivt svar, eller hold kjeft. Mine tips: Spander 30 kroner eller hva det koster på å se web-tv på tv2.no Se episodene og record appellene. Veldig mange av talene ligger på kazaa. Last ned noen av de i denne diskusjonsgruppa Lenke til kommentar
klove Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Takk Takk ,dette var bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå