Paulex Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Heisann. Jeg har komprimert masse god fragz med videomech. Fikk de små og fine. Når jeg har lagt til musikk og tatt filmene inn i Vegas video 4.0 blir det helt sykt vanskelig å komprimere de rett. Trykker render as, får masse alternativer. Hva skal jeg gjøre her inne! Enten blir de BRA og er 500 mega eller så blir de dårlige og er 3 mega. Filmen min som jeg prøver med varer bare egentlig i 1 min. mens musikken varer i 3. Please hjelp meg. Har prøvd lenge nå ass Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 bruk windows moviemaker. då skal du få dei små, med bra kvalitet. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 kort ned på musikken Ja, tenker det hjelper på alle de 500 megabytene det pleier å bli! Men jeg skal bruke vegas. Ikke moviemaker. Det er bare jalla. Vegas er bedere. Er det noen som kan svare på dette? Er i dyp bæsj. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 kort ned på musikken Ja, tenker det hjelper på alle de 500 megabytene det pleier å bli! Men jeg skal bruke vegas. Ikke moviemaker. Det er bare jalla. Vegas er bedere. Er det noen som kan svare på dette? Er i dyp bæsj. Gutt! Tenke litt eller ? Du kan først bruke "jalla" programmet ditt. Deretter kan du åpne det i windows moviemaker for å komprimere filmen. Ikke verre enn det da! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 vobsub er et genialt program til komprimering av filmer. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Råmaterialet som legges inn i vegas er ca. 70 mega. Og kommer ut som 500. Det er jo sykt. Håper noen av de under funker? Vet noen om noen andre? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Feilpostet. Flytter den over til Codecs-kategorien siden den egentlig er et software relatert spm om hvilket program han bruker og komprimering trenger han også. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Ja, sorry. JEg har ikke funnet noen løsning. Har fått den til 20 mega med DivX. Men da SUGDE kvaliteten som ... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Du bør ikke komprimere de i videomach før du lemper de inn i et redigeringsprogram som komprimerer de enda en gang - da blir kvaliteten naturlig nok elendig, selv med relativt liten og god komprimering. I videomach bør du altså bruke ingen eller en SVÆRT svak komprimering. Jeg brukte en svært svak komprimering "i min tid". Størrelsen på enkeltklippene ble 3-5 MB per sekund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå