Gå til innhold

Ny side fra meg

Anbefalte innlegg

Har da prøvd å sette meg inn i CSS, og jeg syns det har gått ganske bra.

Her er siden.

I IE vises siden venstrestilt, men i FireFox vises den riktig, nemlig midtstilt. (hvorfor?)

Har ikke sjekka i andre browsere.

Merk at alle sidene ennå ikke er lagd, så noen linker i menyen er døde. Jeg er heller ikke ferdig med grafikken, tror en del vil bli endra der. Må også få fiksa på de scrollerne...

Kom med tilbakemeldinger, men vær snille! :cool:

Endret av NMI on XTC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal se om jeg får gjort noe med kantene, men gidder ikke mer i dag (tror jeg) (Bare 10 minutter igjen av døgnet, da :p )

Ellers syns jeg kanskje sida er litt for plain og har litt for få farger, jeg vet ikke hva dere syns. Dette kommer kanskje da med grafikken. Mulig jeg skal ha en grafisk meny også.

Lenke til kommentar

Dette var bra! :thumbup:

- overskrifta i header trekker litt for mye oppmerksomhet

- fin meny, som man lett finner fram til

- det ser ut som det er frames, og det er ikke bra. ser at det ikke er det, men, jaja ... tok poenget?

- copyright-teksten skiller seg veldig ut

Lenke til kommentar

Stilig header. Siden er bra den også, men det er noen ting som kan bli bedre. Menyen er litt for kjedelig og siden du har en så bra header burde footeren være litt spennende. Det er bedre om siden blir lengre dersom det er mye innhold enn at man må scrolle.

Edit:

Bra side :thumbup:

Endret av ????????
Lenke til kommentar

- Hovedscroll + framescroll er IKKE bra :thumbdown: Da er liksom noe av poenget med (i)frame borte.

- Litt fete borders. 1px holder

- Likte ikke den bevel-effekten i headeren

- Midtstilles ikke i IE :ermm:

Alt i alt var det slett ikke verst. Litt kjedelig, men den funker :yes:

EDIT: Var det ikke frames? jaja, det ser helt likt ut så punkt 1 gjelder fremdeles.

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Hadde siden uten scrollere før, men da blir det så mye styr med å få meny-div'en til å strekke seg ned til footer-div'en.

Hvordan kan jeg løse dette?

Edit: Det er ingen bevel-effekt i header? Hvis du tenker at det er hivt kant opp, så tekst, så svart kant ned igjen må du nok tenke litt enklere...

Edit2: Og hvordan fikser jeg sånn at den midtstiller i IE? Jeg har

margin-left:auto;
margin-right:auto;
}

i ramme-div'en, og dette funka på en annen side jeg prøvde på (om det står feil i code her på sida er jeg sikker på at det er riktig i HTML-en..) men nå funker dette altså ikke i IE.

Endret av NMI on XTC
Lenke til kommentar

Menyen trenger luft fra begge sider. Synes egentlig ikke trebuchet passa som hovedfont på denne siden i det hele tatt, selv om den har vært "hot" for tiden.

Hvorfor scroll på hovedfeltet egentlig. Kan du ikke bare la den fortsette nedover? (dynamisk høyde)

Grafikkmessig er den "grei nok". Det hvite linja i headeren ødela masse.

Mulig det er fargene som gjør det. (kjedelig blå + kjedelig grå = kjedelig)

Den ble forresten mye bedre dersom den var midtstilt. (som i moz)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...