bensinkanna Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) I dag har det bare vært ulykkes for meg . Det begynte med at jeg flytta den ene hden fra shuttelen over til den andre pcen. Da jeg skulle innstallere windows på den fikk jeg beskjed om at det var en feil på cden og windows ville ikke innstalleres. Flytta hardisken tilbake i shuttelen. Men da jeg skulle starte den, kom den bare såvidt inn i windows og jeg fikk høre halvparten av oppstarts melodien før pcen restarta. Det samme skjedde igjen og igjen, og jeg kommer fremdeles ikke inn. Gjekk opp på kontor pcen for å skrive dette innlegget, men der skjedde det noe tull med skjermkortet og fikk masse artifac lignende greier. Nå sitter jeg på laptopen til pappa, den eneste pcen som fremdeles funker. For dem som ikke forstod det, så spør jeg først og fremst etter hjelp til å få i gang shuttelen min. Endret 17. april 2004 av bensinkanna Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Er mest for å bumpe dette innlegget . Kommer inn i safemode, noen som har hatt lignende problemer eller vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 kom meg inn nå, vet ikke helt hva som gjorde det. Men på hardisken er det flere corrupte filer . Var ikke så altfor mye hjelp jeg fikk Lenke til kommentar
Purify Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 kom meg inn nå, vet ikke helt hva som gjorde det. Men på hardisken er det flere corrupte filer .Var ikke så altfor mye hjelp jeg fikk Du kan ikke regne med at man stiller opp døgnvakt for å hjelpe folk Var det installert Windows fra før på HD'en du flytta over, eventuelt noe annet lagret? Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 det var faktisk blitt lagt inn noen filer i forsøket på å innstallere windows på den. Men nå funker alt som det skal . 23:30 er vel de fleste våkne , er jo helg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Stenges pga bumping og dårlig topicbruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg