Gå til innhold

Barebone anbefaling?

Anbefalte innlegg

Hvilket barebone kabinett anbefales til film framvisning, IKKE SPILLING, har egen PC til det.

Barebonen må kunne ta min P4 2.0 Ghz med 400 FSB, og kunne ha plass til 2 stk Harddisk og 1 DVD-rom.

Den trenger ikke ha musikk avspilling uten å starte PC, har egen CD-spiller til den slags.

Og hvilket skjermkort burte brukes, husk IKKE for spilling, det må ha S-video utgang, hadde helst ville ha RGB med det får vel ikke? Den skal koples til en storskjerm, enten Plasma eller Bak-projekson.

Prisen burte ikke være skyhøy, så litt på ABIT din Digidice, men tar gjerne en som er litt mer støysvak, men skal IKKE overklokke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja det er nko greit det! Men, skaff deg et litt bra skjermkort hvis du skal kjøre dvd på den siden hvis ikke så kan det hakke!

Tull? Jeg har en 450 mhz P II, 10 GB disk, 190 MB ram, ja det er en ganske liten desktop greie fra compaq, jeg bruker integrert skjermkort, som er noe gammalt ATI herk.

Den maskina spiller av DVD'er og divx'er så det suser, dessuten lager ikke cd rommen noe lyd, det er ett sånnt laptop drev..

Såh.. Jeg mener at movie-bokser ikke krever så særlig hardware.

Jeg mener at du heller kan finne et vræl av en pc og lage et lite kabinett ;)

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...