Fa^Xe Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 hei! her om dagen klokka jeg skjermkortet mitt litt. da jeg reboota ble det mange grønne prikker på skjermen. det har hendt før, men da fiksa det seg med bare og ta det inn og ut av agp plassen. da jeg gjorde det skjedde ikke noe. de grønne prikkene var der fortsatt. avinstalerte driverene og instalerte dem igjenn. da jeg hadde gjort det var prinnene fortsatt der. noen som kan hjelpe? har veldig lyst til og få det i drift igjen. bruker et gf 2 mx 400 nå her er fakta om kortet: gf 4 ti 4200 64mb mem 550mHz gpu 270mHz takker for alle svar mvh Fa^Xe Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Kortet er ikke defekt, men du har fått artifackts! Dette kan du lett fjerne ved å klokke ned kortet, siden det har oppstått av "for mye klokking" Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Det som også kan ha hendt er at du klokket litt for høyt slik at det ble veldig varmt. Og som alle vet, varme er farlig når man driver med datating. I dette tilfellet har vel kjernen eller minnet blitt skadet av varme, så det er nok litt smådefekt ja, dessverre Lenke til kommentar
Fa^Xe Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 har klokket det ned til standard hastigheter. det har skjedd før og, med da ordnet deg seg med en gang, da klokket jeg mye lengere enn det jeg har gjort nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå