finfyr Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 God kveld! Jeg kjøpte i fjor et HP kamera til 800 på Elkjøp. Dette tok jeg masse fine festbilder med, og jeg var stort sett fornøyd med kamera. Det endte som det måtte, og jeg mistet det på en konsert. Så det jeg tenker meg, er et kamera som kostet 1500-2000 for ett eller to år siden, som er mer enn bra nok til festbruk. Et kamera som jeg har råd til miste, uten å grine av den grunn. 2.1mgp holder mer enn nok, til inne fest bilder. See what I mean? Men hvor er de kameraene? Velger produsentene å ta de ut av butikkene, for å selge dyrere modeller? Lenke til kommentar
tovito Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hva med å ta en titt i produktguiden? Der vrimler det av godbiter http://produkt.akamera.no/vis_kategori.php...manufacturer_id[]=141&vis_spesialisering=0 http://produkt.akamera.no/vis_kategori.php...manufacturer_id[]=73&vis_spesialisering=0 Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Flere av disse kameraene koster det samme nå, som de gjorde for et år siden. Vet ikke om du tok poenget mitt helt.... Lenke til kommentar
neste_nybegynner Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Var det noe slikt du tenkte på? Har brukt dette et års tid og ha hatt mye glede og nytte av kameraet (det kostet i overkant av 3.000 kr da det ble introdusert). Hilsen Jens Anders Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Elkjøp har av og til tilbud på enkelte kompakte 2mpixel kamera.. som oftest til under tusenlappen. Lenke til kommentar
tovito Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Flere av disse kameraene koster det samme nå, som de gjorde for et år siden. Vet ikke om du tok poenget mitt helt.... Kanskje du ikke forstod helt hva jeg mente! I produktguiden har de en funksjon som heter prishistorikk! Der kan du lett se hva kameraene kostet en tid tilbake! Som sagt så finnes det en del godbiter dær! Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Rimi solgte nå nyliget olympus c-50 eller noe slik for 790 kr. Kanskje det hadde vært noe. Lenke til kommentar
Solstice Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 du har jo HPC 435 til 895 hos elkjøp da... 3 mp kamera... ikke det beste, men helt ok kamera for de som ikke krever så mye av det Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Rimi solgte nå nyliget olympus c-50 eller noe slik for 790 kr. Kanskje det hadde vært noe. Tror nok det var C-150 de solgte. C-50 koster fortsatt noen tusenlapper :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå