Athlon Power Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Hvordan måle temp. på skjermkort. Har en Asus gf2 deluxe som jeg tror har innebygd temp måler. Noen som vet programmer? BobboZ Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Lurte på det samme selv, jeg spurte på overklokking.no uten noen ordentlige svar. Håper du får svar da... Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Venter spent på svar! Lenke til kommentar
thoering Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Du har deluxe-versjon? Da følger det med en CD, som har et program som kan gjøre dette. Håper for din del du ikke har kasta den da? Du finner sikkert softwaren på Asus sine hjemmesider. http://www.asus.com.tw , om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Du kan bruke et program som asus kaller "smart doctor". Jeg er ikke sikker på om dette fungerer under windows XP, men det kan dere vel prøve. Den siste offisielle utgaven er versjon 1.76, utgaven har dette i releas noten: ASUS SmartDoctor for windows 98/SE/ME/ 2000/NT4.0 - Support V3800, V6600, V6800, V7100, V7700, V8200 Series which have WinBond monitor-IC chip - Fixed the bug that error dialog box pops up with star-up option unchecked. - Add three models(V7700 Ti, V8200 T2, V8200 T5) to support SmartDo Du kan laste det ned på denne linken. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Håper det funker med mitt gf2 gts kort. SKal teste når jeg kommer hjem. Lurer på og montere på en ny kjøler på gpuen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå