Gå til innhold

ny KameraTelefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det går greit ann å bruke 6230 skjerm til fotografering... har prøvd den det går veldig fint... pluss at den kan ha 4 min video

.. Jojo, men skjermen skal være bra når jeg skal ha telefon nå altså.. Jeg vil ha den telefonen, den er fin, liten, har kamera, mp3 spiller, nok memory.. MEN SKJErMEN MÅ vÆRE BRA! :p:scared:

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Annbefaler ikke å kjøpe hos elkjøp... kjøp heller hos en annen nettbutikk i alle fall

Hvorfor gjør du egentlig ikke det?

 

Elkjøp har nå senket prisene sine, og er på nivå med mpx og komplett, nettbutikkene har i tillegg frakt på varene, det slipper du i elkjøp.

 

Sammen med 30 dagers full returrett, og mulighet for å kjøpe med abo slik at det blir enda billigere..ser ikke lenger grunnen til å kjøpe over nett :)

Lenke til kommentar
*Pirke* Om en skal bruke PC-språk så er det harddisk, ikke RAM :) */Pirke*

 

Ja, virker som om K700 blir den perfekte telefonen for deg ja, verdt å vente på :).

 

Om du ikke orker å vente, så er nokia 6230 det klart beste valget.

K700 skal jeg nok ha, skjermen er så sinnsykt liten på 6230! Men, SE K700, hvor mye MP3 er det plass tell egentlig?

 

Edit: leste feil!

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Annbefaler ikke å kjøpe hos elkjøp... kjøp heller hos en annen nettbutikk i alle fall

Hvorfor gjør du egentlig ikke det?

 

Elkjøp har nå senket prisene sine, og er på nivå med mpx og komplett, nettbutikkene har i tillegg frakt på varene, det slipper du i elkjøp.

 

Sammen med 30 dagers full returrett, og mulighet for å kjøpe med abo slik at det blir enda billigere..ser ikke lenger grunnen til å kjøpe over nett :)

Nåja. Det er snakk om et par hundrelapper. Kanskje noen vil spare disse?

Lenke til kommentar

Nokia 3100: Komplett.no 1695,- Elkjøp 1549,-

 

Nokia 3200: Komplett 1995,- Elkjøp 1949,-

 

Nokia 6610: Komplett 2595,- Elkjøp 2499,-

 

Nokia 6600: Komplett 4595,- Elkjøp 4549,-

 

SE t610: Komplett 2495,- Elkjøp 2449,-

 

Samsung E700: Komplett 3870,- Elkjøp 3799,-

 

I tillegg kommer frakt fra komplett, ca 100-150,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...