Xanitra Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 OK. Dette er kanskje noe jeg har lurt på GANSKE LENGE.... Winamp ser ut til å "sluke" mp3 filer. Hver gang jeg gjør et nytt søk, ser ikke Winamp ut til å¨finne alle låtene. Å resultatet er forskjellig hver gang. Er det et program der ute som er bedre enn winamp? Eller er det simpelten meg det er noe i veien med? All hjelp mottas med stor takk siden jeg nå har slitt med dette en stund. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Synes Music Match Jukebox har et overlegent library for å lage system i filene. Søkefunksjonen der er også veldig bra. Musicmatch koster litt penger. 140 kr synes jeg er for all del er vært å bruke på programmer. Jeg har gått over til itunes på grunn av iPod-en min, men hadde det ikke vært for den hadde jeg nokk brukt MusicMatch. iTunes er for all del ikke dårlig, men jeg synes bare at musicmatch er/var bedre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hvilken version av winamp kjører du? Er kanskje en liten idè å nevne o_O Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 det trengs ikke.. Jeg kjører den nyeste versjonen. 5.03a Musicmatch ja.. det er verdt et forsøk:) Lenke til kommentar
Catola Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Er det bare meg som er fornøyd med Windows Media Player 9 eller? Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Winamp fungerer helt greit for min del men eg kom over Quintessential Player i går kveld og må si at den ser også veldig bra ut Nå er eg litt usikker på hvilken spiller eg skal bruke Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Du kan jo teste ut Deliplayer2. Er gratis og greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå